تاریخ انتشار: 1396/06/18 20:25
کد خبر: 184068

درخشان اگر استعفا نداد چرا تمرین را تعطیل کرد؟

قرارداد علی کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم نفت طلاییه به ثبت رسید.
درخشان اگر استعفا نداد چرا تمرین را تعطیل کرد؟

پس از واگذاری باشگاه نفت تهران به شرکت پارس طلاییه و تغییر نام آن به نفت طلاییه علی کریمی نیز به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

کریمی که از دیروز هدایت نفتی ها را برعهده گرفته عصر امروز در حضور حمیدرضا جهانیان مالک جدید این باشگاه قراردادش را امضاء کرد.

کریمی که پیش از شروع فصل نیز سرمربی نفت بود و به خاطر اختلاف با مالکان قبلی کنار رفت اکنون قراردادی رسمی و دو ساله منعقد کرده است.

وی همچنین در حاشیه تمرین امروز نفتی ها در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که پیش از شروع فصل با نفت همکاری کردم مالکان فعلی نیز در باشگاه حضور داشتند. فعلا شرایط نسبت به قبل بهتر است و امیدوارم مشکلات حل شوند. به هر حال تیم ملی هم ظاهرا تیم اول آسیاست ولی شرایطش در بهترین حالت شرایط تیم ششم آسیا است. با این حال مدیریت جدید نفت برنامه‌ریزی می‌کند تا شرایط ایده‌آل باشد. ما هم تیم را جلو می‌بریم و می‌بینیم که چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.

سرمربی نفت طلاییه در مورد نقل و انتقالات تیم و کنار گذاشتن برخی بازیکنانی که توسط درخشان جذب شدند اظهار داشت: سهمیه بزرگسالان ما پر است و تا نیم فصل اجازه جذب بازیکن بزرگسال نداریم. فعلا هدف این است که تیم را جوان کنیم همانطور که درخشان گفته بود بازیکنانی که من جذب کرده بودم به درد تاکتیک تیم او نمی‌خورد، من هم یک سری بازیکنان در تیم می‌بینم که چنین شرایطی دارند. یک سری بازیکنان نیز هم دوره من بودند که در باشگاه و تیم ملی با من هم بازی بودند و اکنون در نفت حضور دارند. اکنون تنها در لیست بازیکنان زیر 23 سال جای خالی داریم و باید روی بازیکنان جوان کار کنیم، چون انتخاب دیگری نداریم.

وی با کنایه به برخی خریدهای نفت ادامه داد: اگر شد در نیم فصل بازیکنان جدید می‌گیریم البته قصد جذب بازیکن بی کیفیت را نداریم و بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند باید با کیفیت باشند.

کریمی با اشاره به اینکه سهمیه جذب بازیکن خارجی دارند گفت: یک بازیکن خوب  داشتیم که به استقلال خوزستان رفت، اما به تاکتیک کادرفنی قبلی نخورد و اکنون جزو بهترین بازیکنان تیمش است. این شانس ماست و سلیقه مربیان هم با یکدیگر متفاوت است، اما فکر می‌کنم سلیقه من با آقای ویسی یکی باشد، چون او بازیکن گرجستانی ما را جذب کرد و اکنون از او استفاده می‌کند.

کریمی در واکنش به اینکه درخشان اعلام کرده از سرمربیگری نفت تهران استعفایی نداده است، گفت: آقایان اگر استعفا ندادند، چرا تمرین تیم را تعطیل کردند؟ همه تیم آمده بودند طبق برنامه‌ریزی به اردوی عباس آباد بروند. اتفاقاً من همان روز در کلاس رده B در ورزشگاه راه‌آهن بودم که دیدم همه بازیکنان آمده‌اند و در نهایت اردوی آنها کنسل شد. خود آقایان هم نیامده بودند و فقط نیما نکیسا آمده بود. وقتی یک مربی می‌آید و تمرینات یک تیم را تعطیل می‌کند، به منزله چیست؟ تمرینات تیم نفت 8 روز تعطیل شده، آن هم تیمی که قرار است به لیگ قهرمانان آسیا برود و وضعیت خوبی هم در لیگ ندارد. معدود بازیکنی پیدا می‌شود که وقتی تمرین تیم تعطیل می‌شود، به صورت انفرادی تمرین کند. 

وی افزود: فدراسیون فوتبال باید در خصوص این آقایان تصمیم‌گیری کند. اکنون که ما اینجا هستیم و آقایان هم تا دل‌شان بخواهد می‌توانند مصاحبه کنند. می‌دانم یک سری مشکل‌شان چیست و به این نتیجه رسیده‌اند داخل باشگاه پول آمده است. مدیریت جدید شرایط خوبی دارد و حالا آقایان به فکر افتاده‌اند. شاید قسمت شده بروند لژیونر شوند(با اشاره به ادعای درخشان مبنی بر داشتن پیشنهاد از تیم های خارجی)

کریمی در مورد رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی و مطرح شدن این شائبه که روی نیمکت نمی نشیند تاکید کرد: قطعا روی نیمکت می‌نشینم و اگر قسمت باشد کنار زمین هم می‌ایستم.

سرمربی نفت در خصوص دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان اظهار داشت: به نظرم این ساده‌ترین بازی برای پرسپولیس است. چه در مرحله مقدماتی و چه در مرحله پلی‌آف که با لخویا بازی کردند، آن تیم‌ها قابل قیاس با الاهلی نیستند. به نظرم الاهلی ضعیف‌ترین تیم بود که در این دوره با پرسپولیس بازی کرد و به نظرم پرسپولیسی‌ها در بازی رفت غافلگیر شدند و الاهلی تیمی نبود که بتواند گل بزند. دلم روشن است که پرسپولیس می‌تواند نتیجه را عوض کند، چون بازی هم در ابوظبی برگزار می‌شود که ایرانی بیشتر است و پرسپولیس می‌تواند برنده باشد و اگر این اتفاق رخ دهد هواداران پرسپولیس هم به چیزی جز قهرمانی آسیا راضی نمی‌شوند.

وی درباره اختلافاتش با علی دایی نیز گفت: من و علی دایی هر وقت یکدیگر را می‌بینیم، با هم سلام‌علیک می‌کنیم. ما خوش‌وبش‌هایمان را داریم. این‌طور نیست که راه‌مان را از هم کج کنیم. اینها مسائلی است که بیشتر در رسانه‌ها مطرح می‌شود. اختلافات در هر خانواده وجود دارد. ممکن است بین دو برادر، دو خواهر و یا پدر و پسر  اختلافی وجود داشته باشد. ممکن است من و علی دایی باز هم یکدیگر را ببنیم، اما راه‌مان را کج نخواهیم کرد. باز هم با یکدیگر سلام علیک خواهیم کرد. حالا ممکن است ایشان دو تا «تیکه» به من بیاندازد، من من هم دو تا «تیکه» به او بیاندازم.

سرمربی تیم نفت تهران در واکنش به این مسئله که دایی همیشه در مصاحبه‌هایش به تمجید از او می‌پردازد، تصریح کرد: بله، ایشان در بیان همیشه به من لطف داشتند، اما اختلاف در خانواده ممکن است پیش بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waja5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی: الاهلی ساده‌ترین حریف پرسپولیس است