تاریخ انتشار: 1396/07/01 08:18
کد خبر: 181568

ماجرای 8 هزار لایک طاهری و تغییر عقیده عابدینی در حمایت از مدیرعامل پرسپولیس

ماجرای 8 هزار لایک طاهری و تغییر عقیده عابدینی در حمایت از مدیرعامل پرسپولیس

امیر عابدینی کلا آدم جالبی است. گاهی بین مواضع او در مورد یک سوژه خاص، آنقدر اختلاف شدید و فاصله‌های عجیب و غریب دیده می‌شود که آدم نمی‌تواند باور کند همه این حرف‌ها را فقط یک نفر به زبان آورده است. در آخرین نمونه، عابدینی در مصاحبه‌ای مدعی شده وزارت ورزش باید پرسپولیس را برای پنج سال به علی‌اکبر طاهری ببخشد! او در توضیح این جمله عجیب هم گفته: «طاهری در باشگاه پرسپولیس موفق عمل کرده. از طرفی موانعی برای درآمدزایی وجود داشته که با این موانع هم جنگیده و درآمدزایی را در سیستم باشگاه منطقی کرده. به نوعی این موضوع ساماندهی شده است.»

البته که طاهری عملکرد موفقیت‌آمیزی در پرسپولیس داشته و باید به امثال او فرصت داد، اما یادمان نرفته همین آقای عابدینی چند ماه پیش چطور به بهانه‌های مختلف به مدیرعامل امروز سرخپوشان حمله می‌کرد. عابدینی زمانی که در فدراسیون فوتبال یک پست اقتصادی داشت، به خاطر راه‌اندازی سامانه‌های پیامکی موازی با باشگاه پرسپولیس درگیر شد. او آن زمان در مورد طاهری گفته بود: «آقایان ممکن است دو شغله باشند و قانون اجازه ندهد آنها مشغول فعالیت دیگری شوند و حالا این کارها را انجام می‌دهند. شاید هم چون دوره وزارت ورزش در حال پایان است، این آقایان دست و پا می‌زنند تا برای خودشان جایگاهی درست کنند، اما دوره این کارها تمام شده.» توجه کردید؟ یعنی از نظر عابدینی، طاهری تا دیروز دست و پا می‌زده که در پرسپولیس بماند، اما حالا لیاقتش را دارد که کل باشگاه را حداقل به مدت پنج سال به او ببخشند!

همچنین زمستان دو سال قبل هم که باشگاه پرسپولیس در تلاش بود علیرضا بیرانوند را در نقل‌وانتقالات بین دو نیم‌فصل از نفت تهران بخرد، امیر عابدینی سعی کرد با همکاری هدایتی نقشی موثر در این زمینه ایفا کند، اما طاهری مقابل او ایستاد و از وی خواست دخالت نکند. آن زمان هم عابدینی در مورد طاهری گفته بود: «متاسفانه آقایان از 8 هزار لایک صفحه من ترسیدند. آنقدر بخیل هستند که دوست ندارند کسی به پرسپولیس کمک کند. حالا هم که به آقایان بر خورده است، دیگر دخالتی در این باره نمی‌کنم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waklx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیام تبریک سروش رفیعی به کاپیتان پرسپولیس +عکس