تاریخ انتشار: 1396/05/15 16:44
کد خبر: 190744

آیا دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار سپاهان این بازیکن است؟؟؟

روزهای سپاهان بدون حاج‌صفی، دوباره تیره و تار شده است.
آیا دلیل نتایج ضعیف و دور از انتظار سپاهان این بازیکن است؟؟؟

 شاید هیچ تیمی در ایران، به اندازه سپاهان به ستاره بزرگش وابسته نباشد. احسان حاج‌صفی، یک تنه می‌تواند روند سپاهان در لیگ برتر را تغییر بدهد. لیگ چهاردهم، سپاهان با درخشش حاج‌صفی قهرمان لیگ برتر شد. لیگ پانزدهم هم تیم فرکی تا هفته پنجم که حاج‌صفی را داشت، با ۴ برد و یک مساوی در صدر جدول لیگ برتر بود. حاج‌صفی هفته پنجم، دو گل به سایپا زد و سپاهان را برنده کرد اما انتقال او به فرانکفورت، همه چیز را تغییر داد.

از زمان جدایی حاج صفی تا هفته بیست و سوم، یعنی ۱۷ بازی سپاهان فقط یک برد داشت و آخر فصل هم در رده یازدهم قرار گرفت. فصل پیش با بازگشت حاج‌صفی، دوباره اوضاع سپاهانی‌ها نسبتا خوب شد و آن‌ها به لطف ۴ برد در ۶ بازی آخر فصل، تا آستانه سهمیه آسیایی جلو رفتند. حالا دوباره حاج‌صفی رفته و سپاهان، وارد بحران شده است.

آمار سپاهان بدون حاج صفی در این فصل، دو بازی و فقط یک امتیاز است. آن‌ها بعد از گسترش فولاد، صاحب بدترین تفاضل لیگ هم هستند و بدون ستاره‌شان، فقط یک گل زده‌اند. کرانچار برای فرار از بحران، در اولین قدم باید راهی برای پر شدن جای خالی حاج‌صفی پیدا کند. کاری که مربیان داخلی و خارجی قبل از او، نتوانستند انجام بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waqkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نویدکیای شماره دو در معادلات کاپیتانی سپاهان

سپاهان 2- سایپا صفر؛ انتقام به سبک نویدکیا
طلایی‌پوشان شبیه یک مدعی خطرناک؛