تاریخ انتشار: 1398/12/15 12:58
کد خبر: 68620

سنگربان جنجالی شالکه تا پایان فصل درون دروازه نخواهد ایستاد!

بعد از جنجال‌های اخیر درباره الکساندر نوبل دروازه‌بان شالکه و انتقادهای شدید هواداران شالکه از او رسانه‌های آلمانی می‌گویند نوبل دیگر تا پایان فصل درون دروازه شالکه نخواهد ایستاد.
سنگربان جنجالی شالکه تا پایان فصل درون دروازه نخواهد ایستاد!

بعد از جنجال‌های ایجاد شده درباره الکساندر نوبل دروازه‌بان شالکه که چندی پیش با بایرن مونیخ رسما به توافق رسید و از فصل آینده به باواریا خواهد رفت، رسانه‌های آلمانی اعلام کردند که نوبل دیگر تا پایان فصل درون دروازه شالکه نخواهد ایستاد.

بر اساس این گزارش‌ها داوید واگنر سرمربی شالکه اعلام کرده که از این پس مارکوس شوبرت به عنوان دروازه‌بان اول شالکه درون دروازه این تیم خواهد ایستاد. این مربی اعلام کرده که شوبرت، دروازه‌بان تیم ملی زیر 21سال آلمان که روز سه‌شنبه در جریان شکست 1-0 شالکه مقابل بایرن مونیخ جانشین نوبل شده بود در این بازی نمایش خیلی خوبی داشته و از این پس دروازه‌بان اول باشگاه خواهد بود.

شوبرت 21ساله در بازی مقابل بایرن واقعا خوب کار کرد و اگر سیوهای او نبود شالکه با اختلاف گلهای بیشتری مقابل بایرن شکست می‌خورد. واگنر درباره این دروازه‌بان جوان گفته بود:" او امروز بی عیب و نقص بود. شوبرت امنیت دروازه ما را تامین کرد و هیچ انتقادی به او وارد نیست". در آن بازی جاشوا کیمیش بود که در دقیقه چهل روی یک ارسال کرنر موفق شد دروازه شوبرت را باز کرده و پیروزی را در اختیار باواریایی‌ها بگذارد.

نوبل که در تابستان آتی به عنوان بازیکن آزاد راهی بایرن مونیخ خواهد شد و این تصمیم او باعث شده هواداران شالکه به شدت از دستش عصبانی باشند بعد از اشتباهات فاحشی که در دو دیدار شالکه مقابل لایپزیش و کلن داشت اعتماد به نفس خود را تا حد زیادی از دست داده است. شالکه در مقابل لایپزیش با نتیجه 5-0 و در مقابل کلن با نتیجه 3-0 شکست خورده و هواداران این تیم نوبل را یکی از مقصرین اصلی این دو باخت می‌دانند.

واگنر سرمربی شالکه در این باره گفته بود:" با توجه به اینکه او باشگاهش را عوض کرده من معتقد نیستم که او بتواند با تمام قوا برای ما بازی کند". در بازی مقابل کلن بود که برای اولین بار هواداران شالکه به شدت به نوبل اعتراض کرده و خواهان حذف او از ترکیب تیم‌شان شده بودند.

شوبرت که این فصل در زمانی که نوبل به دلیل دریافت کارت قرمز پنج بازی محروم بود در این پنج بازی جانشین او بوده است در اواخر ماه ژانویه دچار مصدومیت شده و بار دیگر جای خود را به نوبل واگذار کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdekd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشتباه مرگبار، بهانه ای برای هواداران عصبانی شالکه