تاریخ انتشار: 1396/12/23 17:28
کد خبر: 155992

تساوی خونه به خونه مقابل آلومینیوم؛ روز بد یاران اسکو در پایان سال/ بصیری سطح فنی‌اش را به رخ کشید

دو تیم فوتبال خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تساوی خونه به خونه مقابل آلومینیوم؛ روز بد یاران اسکو در پایان سال/ بصیری سطح فنی‌اش را به رخ کشید

 در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر آزادگان دو تیم فوتبال خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴:۴۵ در بابل برابر هم قرار گرفتند که در پایان شاگردان دراگان اسکوچیچ با تساوی بدون گل مقابل مهمان خود متوقف شدند تا فرصت کم کردن فاصله خود با نفت مسجد سلیمان را از دست بدهند.

در این بازی، یاران حامد بصیری در آلومینیوم، فوتبال بسیار زیبا و قابل قبولی را در خارج از خانه از خود به نمایش گذاشتند و حتی تیرک دروازه خونه به خونه را نیز به نمایش گذاشتند. بصیری در این بازی، سطح فنی‌اش را به اسکوچیچ دیکته کرد و در آن سو، یاران اسکو نتوانستند همانند بازی‌های قبلی ظاهر شوند و خستگی ناشی از بازی‌های قبلی خونه به خونه سبب شد تا آنها به یک امتیاز بازی رضایت دهند.

البته خونه به خونه با این تساوی ۵۰ امتیازی شد و به رده دوم بازگشت و فاصله‌اش با تیم صدر جدولی نفت مسجد سلیمان به ۳ امتیاز رسید.

آلومینیوم اراک نیز با ۳۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

ترکیب دو تیم؛

خونه به خونه: ناصر سالاری - حمیدرضا دیوسالار - وفا هخامنش - محمد قریشی - فرشاد فرجی - مهران امیری - مهدی حنفی - محمد قاسمی نژاد - مهدی خیری - حمید کاظمی - روح الله باقری

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

آلومینیوم اراک: آیدین قویدل - مجید عیدی - ابوالفضل قربانی - سعید یوسف زاده - میثم خداشناس - حسین احمدلو - حامد بختیاری - رضا نبی زاده - ایمان رئیسی نسب - سینا دست نشان - منصور تنهایی

سرمربی: حامد بصیری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wn8qr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک و خونه به خونه
از نگاه دوربین ابوالفضل آقارضی؛

پای آقای گل به گلزنی در جام حذفی باز می‌شود؟!
در دیدار خونه به خونه مازندران و آلومینیوم؛