تاریخ انتشار: 1395/09/11 17:53
کد خبر: 245768

آزمون: طارمی هیچ پیشنهادی از روستوف ندارد

آزمون می گوید رابطه بسیار خوبی با مهدی دارد اما این دلیل ندارد که بخواد برای آمدن طارمی به روستوف صحبت کند.
آزمون: طارمی هیچ پیشنهادی از روستوف ندارد

به گزارش فرتاک ورزشی، سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران درباره شایعه پیشنهاد مهدی طارمی به سرمربی تیم روستوف گفت: خیلی ناراحت شدم که این حرف هارا شنیدم، تیم روستوف تیم کوچیکی نیست که من بخواهم بازیکنی را تعیین کنم. اینکه من بخواهم به سرمربی بگویم مهدی طارمی را انتخاب کند واقعا عجیب است، رئیس جمهور روسیه شخصا از سرمربی تیم ما نظر می خواهد این با عقل جور در نمی آید که من بخواهم به او بگویم مهدی را بگیرید.

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: من از این موضوع بسیار ناراحت شدم چرا که خیلی ها به من بی احترام می کنند. بسیاری از هواداران عزیز پرسپولیس به من بی احترامی می کنند اما واقعا اینگونه نیست و من خیلی وقت است از مهدی طارمی خبر ندارم، چه برسد بخواهم او را پیشنهاد کنم. مهدی از روستوف هیچ پیشنهادی ندارد و نمی دانم این حرف ها از کجا می آیند، من کار خودم را انجام می دهم و هیچ وقت به مهدی یا مربی یا باشگاه این موضوع را نگفته ام، درست است ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم و این دلیلی نمی شود من بخواهم کارهای مهدی را انجام بدهم و خواهش می کنم به من بی احترامی نکنند.

آزمون در ادامه گفت: من واقعا می خواهم که موضوع را تحقیق کنند و ببینند مهدی از لیگ روسیه و روستوف پیشنهاد دارد یا ندارد، نه اینکه بخواهند بخاطر یک شایعه به من فحش بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpyrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داغ نقل و انتقالاتی/ پیشنهاد جدید اروپایی برای طارمی

پیشنهاد به طارمی؛ بازار گرمی یا واقعی؟!
برانکو ناراضی شد تا طارمی دوباره پیشنهاد خارجی داشته باشد