تاریخ انتشار: 1395/12/17 12:40
کد خبر: 224692

مرثیه ای به حال استقلال اهواز

استقلال اهواز را چه شده است؟ دور نبود روزی که این تیم با مربیگری فیروز کریمی برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگید و اگر برخی از اشتباهات داوری نبود چه بسا جام قهرمانی را به خانه می برد!
مرثیه ای به حال استقلال اهواز

به گزارش فرتاک ورزشی، استقلال اهواز از 27 بازی در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور 11 امتیاز کسب کرده! یعنی هر بازی کمتر از نیم امتیاز. 53 گل هم خورده و ضعیف ترین خط دفاعی بازی ها را در اختیار دارد. تا اکنون چنین کارنامه ضعیفی از تیم های خوزستانی در لیگ یک ندیده بودیم. آنچه که دیده بودیم دو سه فصل پیش فولاد نوین اهواز با عده ای از جوانان جویای نام و با کمترین دستمزد در حضور تیم های مدعی و میلیاردی قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد و جالب اینکه امتیاز حضور در لیگ برتر را دو دستی تقدیم استقلال اهواز کرد. 

اینروزها حتی اگر به استقلالی های اهواز امید بقاء در جدول بازی های دسته اول داده شود خودشان نخواهند پذیرفت. با این کارنامه بسیار بدی که از خود به جای گذاشته اند.

7 مربی در طول یک فصل. آخرینش نیز حمید رضا بابایی است. او را پیش تر در قامت دروازه بان این تیم دیده بودیم. حرص و جوش های او هم ره به جایی نمی برد. همانند شش مربی دیگر. چرا که مشکل تیم از جای دیگری است. از نابسامانی مدیریتی و اینکه هیچ کس روی این تیم نظارت ندارد و آبروی فوتبال خوزستان است که به حراج گذاشته شده است!

خوزستان مهد استعداد است و حتی اگر از نیروهای بومی استانی هم تیم بسته می شد نباید به این بدی بود که از 27 بازی تنها یازده امتیاز کسب کند! اصلا نفهمیدیم تیمی که مشکل مالی داشت چگونه امتیاز فولاد نوین را در لیگ برتر خریداری کرد و چرا بعد از آن همه نتایج بد در لیگ برتر دستخوش تغییر در کادر فنی نشد تا در لیگ یک این قدر بد نتیجه نمی گرفت. 

اگر قرار به چنین حضوری است همان بهتر که استقلال اهواز نباشد. تیم قدیمی و ریشه دار که اگر همین امروز به آن نگاه شود دوباره می تواند سکوهای استادیوم تختی اهواز را پر کند. تیمی که به یقین محبوب ترین تیم خوزستان است. اما متاسفانه به حال خود رها شده است و اینروزها غوطه ور در اقدامات عجیب فوتبالی است. گویی که ملک شخصی است و هر کس هر تصمیمی دوست دارد برای این تیم می گیرد. چاره ای باقی نمی ماند جزء اظهار تاسف!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wr8zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه کامل هفته اول تا دهم رقابت های لیگ دو

روزنامه مجازی فرتاک ورزشی(شماره 8)؛

توافقات اولیه پیروز قربانی و باشگاه سردار بوکان
اختصاصی| یک فصل داغ در انتظار مردم بوکان؛