تاریخ انتشار: 1397/10/14 13:46
کد خبر: 115192

بررسی تیم های حاضر در جام ملت‌های آسیا؛ هند، ستاره دنباله دار آسیا!

هند با حضور در این دوره از رقابت های جام ملت ها چهارمین حضورش در این مسابقات را تجربه خواهد کرد.
بررسی تیم های حاضر در جام ملت‌های آسیا؛ هند، ستاره دنباله دار آسیا!

تیم ملی هند یکی از بی نام و نشان ترین تیم هایی است که در آسیا در حال فعالیت می باشد. شاید آن ها در رشته کبدی در سطح جهان حرف اول را بزنند اما در مستطیل سبز حرف زیادی برای گفتن ندارند.

هند تاکنون سه بار در جام ملت های آسیا حضور داشته است و تیم ملی هند هرگز موفق نشده است در دو دوره پی در پی در این مسابقات حضور پیدا کند هر وقت جواز حضور در این رقابت ها را پیدا می کرد قطعا در دوره بعدی غایب بود و مردم هند باید تا ۲۰ یا ۲۴ سال بعد صبر می کردند تا تیم شان را در جام ملت ها ببینند. با این عملکرد می توان آن ها را به عنوان ستاره دنباله دار جام ملت ها یاد کرد و هر چند سال یک بار در این مسابقات پدیدار می شوند!

هند اولین حضورش در جام ملت های آسیا ۱۹۶۴ تجربه کرد، در این دوره بعد از اسرائیل ۶امتیازی با ۴امتیاز دوم شد. بعد از ۲۰سال و چهار دوره غیبت در جام ملت های ۱۹۸۴ حضور یافت در گروه دوم در کنار چین،ایران،امارات و سنگاپور قرار گرفت هند در این دوره با یک امتیاز در گروهش پنجم شد.

هند دوباره بعد از غیبت طولانی در جام ملت های ۲۰۱۱ حاضر شد و در مرحله گروهی در کنار تیم های استرالیا،کره جنوبی و بحرین قرار گرفت و هند بدون امتیاز از ادامه مسابقات کنار رفت.

تیم ملی هند در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ حضور نداشت حالا در این دوره جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات حضور دارد باید منتظر ماند و دید چه خواهند کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxjer

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان یمن همچنان دور از تمرینات گروهی/ شیوه جالب یمنی ها برای اطلاع رسانی بازی با ایران