تاریخ انتشار: 1397/09/03 10:38
کد خبر: 120568

بونجاح مشتری پروپا قرص فرانسوی دارد

باشگاه قطری به احتمال فراوان موتور گلزنی الجزایری خود را در نقل و انتقالات زمستانی از دست خواهد داد تا در غیاب شکارچی صحرا گام به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.
بونجاح مشتری پروپا قرص فرانسوی دارد

بغداد بونجاح آقای گل فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا  و بهترین گلزن جهان در این سال مشتری پروپا قرص فرانسوی دارد که از جمله آنها می توان به دو باشگاه لیل و مارسی اشاره کرد. رسانه های فرانسوی با اشاره به رقابت این دو باشگاه برای خرید "شکارچی صحرا" مدعی شدند توان مالی مارسی باعث شده تا بونجاح در یک قدمی پیوستن به جمع شاگردان رودی گارسیا قرار بگیرد.

 

به نوشته سایت africtelegraph باشگاه المپیک مارسی وقتی دید پیشنهاد دو و نیم میلیون یورویی لیل برای خرید بونجاح از سوی السدی ها رد شد با ارائه پیشنهادی سه میلیون یورویی رضایت این باشگاه برای جابه جای بونجاح را به دست آورد تا مهاجم گلزن 26 ساله الجزایری یک گام تا کوچ به بندر جنوبی فرانسه و پوشیدن پیراهن المپیک مارسی فاصله داشته باشد».

 

با قطعی شدن جدایی بغداد بونجاح مسلما پرسپولیسی ها می توانند با خیالی آسوده تر در انتظار رویارویی مجدد با حریف قطری خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اسیا باشند. بونجاج که با 13 گل توانست آقای گلی آسیا را به خود اختصاص دهد شش گل از مجموع گل های خود را وارد دروازه سرخابی های پایتخت ایران کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxpjr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاتل سرخابی‌ها در بین 50 بازیکن برتر جهان