تاریخ انتشار: 1397/05/14 14:25
کد خبر: 135695

چرا سال گذشته که مسلمان در پرسپولیس بود این مسائل پیش نیامد؟

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: محرومیت مسلمان که سوی کمیته اخلاق اعلام شده, مسئله مهمی نیست و این بازیکن در دیدار مقابل سایپا به میدان می‌رود.
چرا سال گذشته که مسلمان در پرسپولیس بود این مسائل پیش نیامد؟

مجید حاج‌رسولی‌ها درباره حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت محسن مسلمان از حضور در بازی‌های لیگ برتر, گفت: زمانی که این حکم را شنیدیم, واقعاً شوکه شدیم, اما باید بگویم این حکم چیزی مهمی نیست. ظاهراً در گذشته 2 بار کمیته اخلاق مسلمان را خواسته بود اما او در جلسات حاضر نشده بود و برای همین الان این کمیته الان حکم جدید صادر کرده است. همان‌طور که گفتم مسئله مهمی نیست و مقداری رسانه‌ها به این موضوع آب و تاب دادند.

وی با بیان اینکه «محرومیت مسلمان به زودی لغو می‌شود و قطعاً این بازیکن در بازی هفته آینده ذوب‌آهن مقابل سایپا به میدان خواهد رفت» درباره دلیل احضار مسلمان به کمیته اخلاق در گذشته, اظهار داشت: این موضوع برای 3-2 سال قبل است و چیز مهمی نیست. فقط نمی‌دانم چرا باید این موضوع قبل از بازی حساس ما مقابل سایپا دوباره مطرح شود؟ چرا سال گذشته که مسلمان در پرسپولیس بود این مسله پیش نیامد؟ اینها باعث می‌شود ما این سوءظن را داشته باشیم که جریانی در حال فشار آوردن به ذوب‌آهن است. فردا (دوشنبه) آذری به همراه مسلمان به کمیته اخلاق می‌رود و این مشکل حل می‌شود.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به اینکه گفته می‌شود مسلمان به دلیل پرونده‌ای که در کمیته اخلاق داشته, در مراسم برترین‌های فوتبال, به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر انتخاب نشده است, تصریح کرد: من هم فکر می‌کنم این موضوع به انتخاب برترین‌ها بی‌ربط نبوده است. استنباط ما در باشگاه این است که بحث کمیته اخلاق در عدم انتخاب مسلمان به عنوان برترین پاسور, بی‌تاثیر نبوده است.در برترین پاسور که جپاروف انتخاب شد, آمار و ارقام برترین بازیکن را تعیین می‌کند و این ربطی به رای‌گیری ندارد, اما به یک باره در شب مراسم آمار و ارقام حذف می‌شود.

حاج‌رسولی‌ها در خصوص اظهارات سعید آذری مبنی بر اینکه داوری‌ها علیه ذوب‌آهن بود است, عنوان کرد: همه مسائل را یکی یکی دنبال می‌کنیم. جدا از بحث مسلمان, در بازی مقابل استقلال وریا غفوری باید حتماً اخراج می‌شد. این بازیکن در این بازی 2 گل زده که اگر اخراج می‌شد, ما بازی را برنده بودیم. با این حال اخراج نشدن وریا را به فال نیک می‌گیریم چون ممکن بود با اخراج این بازیکن, دیگر توجه‌ای به مصدومیت حبیب‌زاده نمی‌شد و حتی جان این بازیکن به خطر می‌افتاد.

وی تاکید کرد: این مسائلی که پشت سر هم علیه ذوب‌آهن رخ می‌دهد, باعث می شود کم کم به این نکته پی ببریم که جریانی می‌خواهد جلوی موفقیت‌های ذوب‌آ‌هن را بگیرد.

مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات دکتر ستوده (پزشک تیم استقلال) برای کمک به رضا حبیب‌زاده بازیکن مصدوم تیم‌مان تشکر کنم. درست است که رحمتی و سایر بازیکنان از جمله گابریل زحمات زیادی کشیدند, اما دکتر ستوده با تلاش‌هایی که کرد, جان این بازیکن را نجات داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z56en

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی سوشا مکانی را جمع خواهیم کرد