تاریخ انتشار: 1396/07/28 19:32
اختصاصی| تقابل مربیان سرخابی در شهر اولین‌ها؛
کد خبر: 177347

پیش بازی نفت مسجد سلیمان-گل گهر سیرجان؛ فکری در اندیشه تداوم صدرنشینی، وینگو در تلاش برای فرار از بحران

در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی نفت مسجد سلیمان-گل گهر سیرجان؛ فکری در اندیشه تداوم  صدرنشینی، وینگو در تلاش برای فرار از بحران

 نفتی ها که باهدایت محمود فکری به صدرنشینی خود ادامه می دهند، در هفته گذشته با تک گل حسین دوستدار موفق شدند تیم شهرداری تبریز را با یک گل در خانه اش شکست دهند تا صدرنشین بلامنازع لیگ دسته اول فوتبال کشور باشند. نفت علی رغم این که در این فصل نتایج فوق‌العاده‌ای  کسب کرده است اما در بازی‌های خانگی کمی متزلزل ظاهر شده‌اند و اگر در دیدار با گل گهر روز یاران فکری باشد، قطعا شرایط سختی برای  شاگردان وینگو رقم خواهد خورد.

در سوی دیگر گل گهر نیز در ادامه روند سینوسی خود در هفته گذشته در نتیجه ای دور از انتظار در خانه مقابل تیم انتهای جدولی ایرانجوان بوشهر شکست خورد تا انگشت انتقادات در سیرجان به سمت وینگو بگوویچ سرمربی این تیم برود. از آخرین اخبار درخصوص تیم گل گهر نیز باید به این نکته اشاره کرد که رضا درویشی و آرمان شهدادنژاد که در هفته‌های گذشته به دلیل مصدومیت در تیم سیرجانی حضور نداشتند، مشکلی برای این بازی نخواهند داشت.

حال باید ببینیم که چه نتیجه ای در جریان دیدار این دو تیم رقم می خورد؛ آیا شاگردان فکری به امپراطوری خود ادامه می دهند؟ یا شاگردان بگوویج ترمز صدر نشین را می گیرند.

در 5 تقابل اخیر این دو تیم، اکثرا بازی‌های کم گلی را شاهد بودیم و به غیر از برد فصل گذشته تیم گل گهر در بازی برگشت که با تک گل اکبر صغیری همراه بود، دو تیم در مابقی مصاف‌ها با تساوی به کار خود پایان دادند.

گفتنی است تیم نفت مسجد سلیمان با بیست امتیاز صدرنشین لیگ می باشد و گل گهر نیز با سیزده امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی - سعید غلامعلی بیگی - مجید ایوبی - علی گودرزی - میلاد خدایی - عباس یحیی بیگی - اکبر آفاق - میلاد میداوودی - محمد علینژاد - محمد خان احمدی - پیمان میری

سرمربی: محمود فکری:

گل گهر سیرجان: روزبه سینکی - عیسی پرتو - میلاد صادقیان - حامد زمانی - امین پورعلی - پیمان نامور - محسن طرهانی - احمد حسن زاده - محسن آذرباد - میلاد احمدی - علی خسرونژاد

سرمربی: وینگو بگوویچ

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z86lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ملوان-نفت مسجدسلیمان؛ رستگاری و ناکامی، در جنوب!
جدال حساس قائمشهری‌ها در خوزستان؛

پیش بازی گل گهر-بادران؛ جدال تجربه و جوانی در سیرجان!
تحول سیرجان در دستان بازی با تهرانی‌ها؛