تاریخ انتشار: 1396/07/23 21:44
اختصاصی/ پاشازاده و نخعی می خواهند مرد خوشبخت هفته نهم باشند
کد خبر: 178047

رویای صدرنشینی و جذابیت های دیدار مس کرمان و نساجی مازندران

هفته نهم لیگ دسته اول در حالی روز دوشنبه 24 مهرماه برگزار می گردد که در یکی از مهم ترین دیدار این هفته تیم های نساجی مازندران و مس کرمان به مصاف هم می روند.
رویای صدرنشینی و جذابیت های دیدار مس کرمان و نساجی مازندران

هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد که در یکی از مهم ترین بازی های این هفته باید به دیدارتیم های مس کرمان و نساجی مازندران اشاره نمود که با توجه به جایگاه جدولی و نزدیکی امتیازات هر دو تیم در صدر جدول،  دارای اهمیت خاصی می باشد.

نساجی تا پایان هفته هشتم دارای 16 امتیاز و با تفاضل گل کم تر نسبت به بادران در جایگاه سوم جدول قرار دارد و این در حالی است که مس کرمان از همین تعداد بازی دارای 15 امتیاز و در رده پنجم جدول ایستاده است.

هر دو تیم در 8 هفته گذشته روندی متعادل نسبت به هم داشته و نمی توانند برتری خاصی به دیگری داشته باشند چرا  که مس در 4 بازی اول خود دارای 10 امتیاز و در 4 بازی دوم تنها 6 امتیاز کسب نموده که روند منفی این تیم را شاهد هستیم. از سوی دیگر نساجی مازندران نیز در 4 بازی اول دارای 9 امتیاز و در 4 بازی بعدی 7 امتیاز اندوخته و نوسان کمتری نسبت به رقیب خود داشته است.

مس کرمان در چهاربازی خانگی خود 2 پیروزی و 2 تساوی و 8 امتیاز کسب نموده و در این بازی ها 6گل به ثمر رسانده است و در عوض 3 گل دریافت نموده و این می توانددر گل های زده نکته مثبت و در گل های خورده از نکات منفی این تیم در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

نساجی مازندران نیز که در این بازی باید به شهرکرمان رفته و مهمان مس باشد، از 4 بازی خارج از خانه دارای 2 پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده و در این بازی ها 5گل به ثمررسانده و 3 گل دریافت نموده است و گل های زده در خانه حریف از نکات مثبت شاگردان مهدی پاشازاده می باشد و این عدد و ارقام نشان میدهد که مدافعان مس کرمان روز آرامی را پشت سر نخواهند گذاشت.

شرایط جدولی و نحوه امتیازات در بازیهای داخل خانه مس کرمان و نتایج خارج از خانه نساجی، بیانگر این موضوع می باشد که این بازی علی رغم میزبان بودن شاگردان احمد نخعی نمی تواند بازی راحتی برای آنها باشد و با یک غفلت ممکن است تمامی امتیازات را از دست بدهند.

وضعیت جدول به گونه ای است که برنده این بازی حتی می تواند براساس اتفاقاتی که در دیگر بازی ها به سودش رقم بخورد، حتی شادمان ترین تیم هفته نهم بوده و در صدر قرار بگیرد، چرا که در صورت تساوی بادران و برق جدید شیراز و شکست و یا تساوی نفت مسجدسلیمان در برابر شهرداری تبریز، برنده دیدار مس کرمان و نساجی می تواند صدرنشین لیگ در هفته نهم باشد و این موضوع حساسیت بازی را دو چندان نموده است.

بدون شک مهدی پاشازاده به همراه نساجی دوست ندارد حتی یک گام نسبت به صدرنشین عقب تر بماند و در این فصل دنبال تحقق خواسته های هواداران پر شور این تیم می باشد و به همین دلیل تنها دنبال پیروزی در این بازی سخت و نفس گیر می باشد و همین تفکر بازی را علاوه بر حساسیت زیبا هم خواهد نمود.

جان کلان این که سرمربیان هر دو تیم نیم نگاهی به صدرنشینی و حداقل حضور در جمع صدرنشینان در پایان هفته نهم دارند و می خواهند مربی خوشبخت این هفته باشند و باید دید و به انتظار نشست که کدام یک از آنها خوشبختی را به آغوش خواهند کشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8lka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

اختصاصی/ تحلیلی بر شرایط تیم های بالای جدول لیگ یک
فرصت جبران برای تیم های متمول اندک است