تاریخ انتشار: 1396/01/27 10:43
اختصاصی| دروازه بان وحدت یزد مطرح کرد؛
کد خبر: 216795

قویدل: فقط بخاطر مردم یزد تمرین می‌کنیم/ ما را بی‌غیرت خطاب کردند درحالی که پولی نگرفته بودیم

سنگربان تیم فوتبال وحدت یزد معتقد است که
قویدل: فقط بخاطر مردم یزد تمرین می‌کنیم/ ما را بی‌غیرت خطاب کردند درحالی که پولی نگرفته بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال وحدت یزد، علی‌رغم مشکلات عدیده ای که برای تیمش به وجود آمده است، در نتیجه گیری نسبت به سایر تیم ها خوب کار کرده است و روبه روی تیم های بزرگ و مدعی همچون خونه به خونه، سپیدرود، مس کرمان و ... توانسته باگرفتن نتیجه، زمین بازی را ترک کند. مشکلات شدید مالی بازیکنان این تیم که به تعطیلی تمرینات آنها نیز منجر شده بود، سبب شد تا با آیدین قویدل، دروازه بان این تیم گفتگویی را ترتیب دهیم که در ذیل می خوانید:

فرتاک ورزشی: چند وقت پیش خبرهای مبنی بر این که یک مسئول یزدی بر سر تمرین بازیکنان تیم را بی‌غیرت صدا زد و همچنین قبل بازی با نفت مسجدسلیمان رئیس هیت مدیره قول پاداش دادند میشه بیشتر توضیح بدید؟

بعد از باخت سه هیچ به اکسین آقای عادل زاده مدیرعامل تیم بر سر تمرین آمدند و همه ی ما را بی‌غیرت نامیدند. بعد از آن ما در رشت با سپیدرود مساوی کردم و مس کرمان رو توی یزد بردیم که قوله پاداش دادند. فقط 1 میلیون بابت مساوی سپیدرود به بازیکنان اصلی پرداخت کردند و به تعویضی ها نفری ٨٠٠ به ذخیرها نفری ٥٥٠ و به کسایی که در لیست ١٨ نفره نبودند، ٢٠٠ هزار تومن دادند. بعد از آن قول دادن که با هر برد ٥٪‏ به همراه پاداش به بچه ها بدهند، ما بعد عید به تهران رفتیم وبا راه‌آهن مساوی کردیم و قرار شد شب بازی با نفت مسجدسلیمان، پاداش برد مس کرمان وهمچنین ٥٪‏ از قرارداهای تیم پرداخت شود که متاسفانه عملی نشد . روز بازی با مسجدسلیمان رئیس هیت مدیره به همراه آقای عادل زاده به داخل رختکن آمدند و گفتن پاداش بازی با مس کرمان آمادست وتا شب پرداخت میکنیم و همچنین این بازی پاداش ویژه دارد که به لطف خدا ما بازی را بردیم و از آن روز ما نه مدیرعامل ونه رئیسه هیت مدیره را دیدیم شما اگه دیدید سلام ما را هم بهشون برسونید.

فرتاک ورزشی: آیا استحقاق تیم وحدت حضور در این جایگاه از جدول است؟

این تیم تیمه بسیار خوبی است از هر نظری ولی متاسفانه چون از اول فصل فقط ما را بازی دادن و دروغ گفتن، هر وقت تیم روحیه داشت، خوب نتیجه گرفت به یه بهونه ای ترمز تیمه ما را کشیدند. اگر به این تیم میرسیدند قطعا ما الان ته جدول نبودیم.

فرتاک ورزشی: بعد از مصدومیتی که داشتی تا چه حدی آماده شدی؟

با یه بدشانسی دستم توی بازی با آلومینیوم اراک دقیقه ٧٠ شکست و همان طور بازی کردم. بازی بعد با اکسین هم درون دروازه وایسادم ولی با نظر دکتر ٣ هفته از بازی و تمرین دور بودم ولی خدارو شکر الان مصدرمیتم به کلی رفع شده و مشکلی برای بازی ندارم.

فرتاک ورزشی: نظرتون درباره سه بازی آینده چیست؟

سه بازی فینال داریم امیدوارم با دعای مردم خوب یزد و تلاش بچها از هر سه دیدار با پیروزی خارج شویم و دل مردم یزد را شاد کنیم.

فرتاک ورزشی: تا چه اندازه به بقاء امیدوارید؟

ما با پیروزی مقابل ایرانجوان ٩٠٪‏ راه بقاء در لیگ یک را طی میکردیم که با بی توجه ای مسولان یزد بازی را باختیم که بهشان خسته نباشید میگویم ولی انشالله فقط بخاطر مردم یزد تمام تلاشمونو میکنم تا این تیم در لیگه یک بماند.

فرتاک ورزشی: قطعا مهمترین بازی شما در شیراز مقابل فجرسپاسی خواهد بود نظر شما درباره این بازی چیست؟

فجر در این چند هفته نشان داده که تیمه خوبی است ولی هر دو تیم محکم به برد هستند و فکر کنم یکی از زیباترین بازی های لیگ یک باشد ولی قطعا ما پیروزیم.

فرتاک ورزشی: چه شد که بر سره تمرینات برگشتید؟

ما فقط به خاطر مردیم یزد و شخص آقای موسوی به تمرینات برگشتیم.

مصاحبه: "مصطفی صابری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zar5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تماشای دیدار وحدت یزد و نساجی رایگان اعلام شد
اختصاصی|

وحدت یزد به لیگ دو سقوط کرد تعجب نکنید
اختصاصی| نگرانی در اردوی وحدت یزد؛