تاریخ انتشار: 1396/02/18 23:03
بچه ها از اعتصاب پشیمان شدند
کد خبر: 212023

بیرانوند : ٥ ساله بستم تا کسی برای پرسپولیس نقشه نکشد!

بیرانود می گوید تیم هایی هستند که برای رضایت نامه او حاضر هستند بیش از 500هزار یورو به پرسپولیس بدهند.​​​​​​​
بیرانوند : ٥ ساله بستم تا کسی برای پرسپولیس نقشه نکشد!

 علیرضا بیرانوند گفت: بازی خیلی خوبی بود و این برد را به تمام مردم ایران و هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم. احساس می کنم روی گل دوم تیم الوحده مقصر بودم و عذرخواهی می کنم، در طول 90 دقیقه از خودم راضی بودم.

 

دروازه بان تیم پرسپولیس تهران درباره گل اول تیم الوحده نیز گفت: حتی اگر شیرجه هم می رفتم، تغیری حاصل نمی شد و بازیکن حریف خوب ضربه زد و تنها روی گل دوم مقصر بودم که البته بچه ها جلوی دید من را گرفته بودند و امیدواریم در مرحله بعد نتایج بهتری کسب کنیم. من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و پیشنهاداتی هست و باید پای میز مذاکره بنشینیم و به دنبال پیشرفت هستم. تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام می دهم چرا که خیلی زحمت کشیدیم تا صعود کردیم. این یک معجزه بود که توانستیم صعود کردیم و 90 دقیقه من با اصحاب رسانه که پشت دروازه من ایستاده بودند ارتباط داشتم و نتیجه بازی دیگر را می پرسیدم.

 

بیرانوند در ادامه افزود: پرسپولیس باعث موفقیت من شد و پیشنهاداتی است  و هر تیمی که من رابخواهد باید بیاید با باشگاه صحبت کند و ببینیم باشگاه نظرش چه است. من بخاطر هواداران با پرسپولیس سفید امضا کردم، اگر گلر اول تیم ملی شدم بخاطر پرسپولیس بود و اگر 5 ساله و سفید با این تیم امضا کردم بخاطر این بود که اجازه ندهم هیچ گلری برای پرسپولیس نقشه بکشد.

 

وی همچنین گفت من از هواداران دلخور نیستم و نباید در آن بازی با ما آنگونه رفتار می کردند، ای کاش مارا تشویق می کردند و هنوز جشن قهرمانی پرسپولیس را جشن بگیرند و برای ما تازه اش کنند. به نظر من اعتصاب کار اشتباهی بود، بعد از بازی با ذوب آهن خودمان تصمیم گرفتیم تمرین کنیم و بچه ها گفتند ای کاش قبل از بازی با ذوب آهن تمرین می کردیم و اشتباه بود. بعد از سالها یک تیم خیلی خوب تشکیل شده است و اگر حرفی زدم اشتباه کرده ام، تیمی که قهرمان شده و از گروهش در آسیا بالا رفته است نباید بی غیرت بگویند.

 

بیرانوند در انتها افزود: بعد از بازی با ذوب آهن کاری کردم که هواداران ناراحت شدند، اگر یک پیشنهاد خوب داشته باشم شاید بخاطر این هواداران رد کنم و در پرسپولیس می مانم. تیم هایی هستند که می توانند بالاتر از 500هزار یورو به من بدهند و از تیم های خوب اروپا امروز آمده بودند تا عملکرد من را ببینند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zavkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نیمکت‌نشینی فنی علیرضا بیرانوند برابر سیاه‌جامگان

پیشنهاد رسمی بشیکتاش ترکیه برای دروازه‌بان پرسپولیس
اختصاصی| عاقبت رضائیان و طارمی در انتظار بیرانوند؛