تاریخ انتشار: 1396/02/26 10:29
کد خبر: 210495

گزینه‌های برانکو بدون کمال برای رسیدن به کامیابی

بعد از جراحی کامیابی نیا و اینکه مشخص شد او حالا حالا‌ها با پرسپولیس نیست و شاید 4، 5 هفته ابتدایی لیگ فصل آینده را هم از دست بدهد جذب حداقل یک هافبک دفاعی درجه یک برای پرسپولیس واجب شد اما قبل از شروع فصل جدید دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویاست که می‌تواند برای پرسپولیس تعیین کننده باشد.
گزینه‌های برانکو بدون کمال برای رسیدن به کامیابی

 حالا و در فاصله یک هفته تا این بازی سوال اصلی این است که جانشین کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی برای دو بازی رفت و برگشت مقابل قهرمان قطر کیست؟

مطمئنا برانکو اشتباه شهرآورد برگشت فصل اخیر که منجر به شکست تلخی برای تیمش شد را تکرار نمی‌کند و ماهینی از گزینه‌های جانشینی کمال خارج خواهد شد. برانکو برای این پست دو هافبک دفاعی در تیمش دارد که خیلی سخت به آنها اعتماد می‌کند. البته از بین محسن ربیع خواه و شهاب کرمی می‌توان به ربیع خواه اولویت داد چرا که هم از نظر هماهنگی با بقیه نفرات و هم از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به کرمی دارد.

در واقع اگر برانکو از ربیع خواه - که در نفت آبادان و لیگ یک هافبک دفاعی صرف بود – صرفنظر کند گزینه دیگری در اختیار ندارد. برخی از محسن مسلمان یا وحید امیری برای جانشینی کمال نام می‌برند که به نظر نمی‌رسد عقلانی باشد و انتخاب نهایی برانکو از بین دو بازیکنی صورت خواهد گرفت که در این پست حداقل در دیدار‌های کم اهمیت‌تر بازی کرده‌اند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaxma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردی که در پرسپولیس هنوز درمان نشده است

برانکو گزینه بهتر از ربیع خواه را نیمکت نشین کرد
اختصاصی/ چرا پرفسور به شهاب اعتماد نمی کند؟