تاریخ انتشار: 1396/03/30 00:50
کد خبر: 202347

پشت پرده تحرکات جدید طارمی

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاده است؛ شایعاتی که در دو تابستان قبلی هم زیاد مشابهش را شنیده بودیم و حالا دوباره همان فضا ایجاد شده است. در این میان مراجعات طارمی به محل باشگاه پرسپولیس هم به حرف و حدیث‌ها دامن زده؛ گو اینکه خود این بازیکن می‌گوید مذاکراتش با مدیران باشگاه فقط در زمینه مسایل مالیاتی بوده است. با این حال پست اینستاگرامی دیروز طارمی که وی در آن بدون اشاره به مسایل فوتبالی از «خداحافظی» سخن گفته بود، شایعات را داغ‌تر از هر زمان دیگری کرد.

 

موضع‌گیری مهدی طارمی در این زمینه در شرایطی اتفاق می‌افتد که او هنوز یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد و جدایی‌اش از پرسپولیس دست خودش نیست. همین مساله هم در نوع خودش عجیب است. شاید اگر او بازیکن آزاد بود و چنین مطلبی منتشر می‌کرد، کسی تعجب نمی‌کرد چرا که اختیارش دست خودش بود و می‌توانست راحت جدا شود. حالا اما طارمی هر کجا که بخواهد برود باید از باشگاه پرسپولیس رضایتنامه کتبی دریافت کند. طبیعتا باشگاه هم الان در شرایطی نیست که با جدایی یکی از مهمترین بازیکنانش موافقت کند؛ چه اینکه پرسپولیس بعد از 17سال به جمع 8تیم برتر قاره رسیده و در مرحله بعدی هم قرعه بدی ندارد. به این ترتیب طبیعتا مدیران باشگاه همه تلاش‌شان را برای حفظ حداکثر موجودی تیم و از جمله طارمی به کار خواهند بست.

 

با توجه به شواهد و قرائن در مجموع اینطور به نظر می‌رسد که پست اینستاگرامی اخیر طارمی بیشتر در راستای تحت فشار گذاشتن مدیران باشگاه بوده است. از قرار معلوم مهاجم بوشهری اختلافاتی در مورد مفاد قرارداد و نوع پرداخت مالیاتش با پرسپولیس دارد که برای رفع آنها هم با طاهری جلسه گذاشته بود. شاید حرف زدن از خداخافظی هم در چنین مقطعی، در همین راستا باشد. در غیر این صورت و اگر طارمی واقعا قصد جدایی از پرسپولیس را دارد، باید امیدوار باشیم او دوباره مثل پارسال یک تصمیم غلط نگیرد و خیلی زود پشیمان نشود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdajb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرایز سرمربی برای بازی با ازبکستان/ جابجایی 2 پرسپولیسی در ترکیب اصلی
انصاری فرد به جای طارمی