تاریخ انتشار: 1396/04/16 17:11
کد خبر: 197923

آقای طارمی؛ اینجا پرسپولیس است، عشقی در دل میلیونها ایرانی!

موضوع مهدی طارمی و حضور و یا عدم حضورش در جمع سرخ پوشان مدتی است که رسانه ها و هواداران را به خود مشغول کرده است.
آقای طارمی؛ اینجا پرسپولیس است، عشقی در دل میلیونها ایرانی!

در این که مهدی طارمی بازیکنی بزرگ بوده و برای پرسپولیس و تیم ملی یک مهره قابل اتکا می باشد، شکی وجود ندارد و می پذیریم که بخشی از موفقیت های پرسپولیس و تیم ملی درطی دو سال اخیر را می توان به حساب درخشش این ستاره قرمز پوش گذاشت و به همین خاطر باید با دیده احترام به او نگاه کرد.

طارمی در طی دو سال گذشته و در زمان نقل و انتقالات یکی از پر سر وصداترین ها بوده است که ماجرهای او را همه می دانند و نیازی به بازگو نمودن دوباره نمی باشد. البته در این که یک بازیکن می تواند برای آینده خود تصمیم بگیرد باز هم شکی وجود ندارد و هر انسانی مختار است که بنابر مصلحت خود تصمیمی بگیرد که حس می کند به نفع او خواهد بود.

این را گفتیم تا هم خود مهدی و هم طرفدارانش بدانند که نه تنها مهدی را سرزنش نمی کنیم بلکه با دیده احترام به او نگاه می کنیم ولی ذکر یک نکته هم خالی از لطف نیست که طارمی باید بداند که پرسپولیس تیمی بسیار متفاوت با خیلی از تیم های دنیا می باشد.

اول این که مهدی باید بداند که اگر پرسپولیس نبود، تحت هیچ شرایطی، تاکید می کنیم که تحت هیچ شرایطی جایگاه الان را در اختیار نداشت چرا که خیلی از بازیکنان بزرگ ایران به دلیل نبود در بین تیم های سرخابی و این که به دور از چشم های تیزبین رسانه ها و مردم بوده اند، نتوانسته اند خود را به اثبات برسانند و به کلی محو شده اند!

مهدی باید بداند که پرسپولیس با بیش از 30 میلیون هوادار پر شور که به لحظه به لحظه زندگی طارمی دقت میکنند با ناراحتی اش، غمگین و با خوشحالی اش شادمان می شوند، می باشدو تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با خیلی از تیم هایی که طارمی می تواند در آنها بازی کند نخواهد بود.

با این توصیف باید قبول کرد رابطه هواداران و بازیکنان باید دو طرفه بوده و هر دو طرف به هم این احساس را داشته باشند و اگر مهدی الان اصرار دارد که برود، خب بگذارید به هر کجا که خواست برود چرا که تیم های سرخابی نه تنها نباید منت کسی را بکشند بلکه باید بگوییم بازیکنان خیلی هم منت داشته باشند در آنها بازی کنند.

آقایان مدیر؛ لطفا شان و جایگاه پرسپولیس را پایین نیاورید و برای این لباس که میلیون ها نفر عاشق دارد، ارزش قائل بشوید تا حساب کار دست بازیکنان بیاید که در کدام باشگاه توپ می زنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdjd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک سوال ساده از مهدی طارمی/ برعکس بود، شما تخفیف می‌دادی؟