تاریخ انتشار: 1397/12/18 11:45
نبرد با خونه به خونه برای هر دو تیم حیاتی است؛
کد خبر: 107295

کمالوند: می خواهیم راهمان را برای صعود هموار کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد این تیم در دیدار فردا مقابل خونه به خونه نبردی حیاتی در پیش خواهد داشت.
کمالوند: می خواهیم راهمان را برای صعود هموار کنیم

فراز کمالوند در خصوص شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار داشت: شرایط خوبی بر تیم حاکم است و پس از چند روز که بنده و خبیری، مدیرعامل باشگاه، حضور نداشتیم با مساعدت و حمایت های بی دریغ اعضای هیات مدیره شرکت، استاندار مرکزی و اعضای هیات مدیره باشگاه مشکلات تا حدود زیادی مرتفع شده است.

وی ادامه داد: قولهای مساعدی داده شده و ما نیز با بازیکنان و مسئولین باشگاه هم قسم شده ایم تا بتوانیم روند مثبت و روبه رشد خود را که از نیم فصل شکل گرفته ادامه دهیم و با جمع کردن امتیازات کافی در بازی های باقی مانده آرزوی دیرینه مردم فوتبال دوست اراک را محقق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در خصوص دیدار با خونه به خونه بابل اظهار داشت: بازی بسیار سخت و دشواری خواهد بود چرا که هر تیمی که به بابل میرود کار آسانی ندارد و خونه به خونه در بازی های خانگی نشان داده است تیم قدرتمندی است از سوی دیگر در روز شنبه وضعیت آب و هوای در بابل بارانی است و این موضوع کار را دشوار میک ند ولی ما هم خود را کامل تجهیز کرده ایم و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رویم.

کمالوند در پایان گفت: این بازی برای هر دو تیم حیاتی است چرا که خونه به خونه به دنبال کسب امتیاز و امیدواری به بقا در لیگ است و ما هم میخواهیم راه خود را برای رسیدن به بالای جدول و در نهایت صعود هموار کنیم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjypa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از خبیری،کمالوند نیز رسما کناره گیری کرد
فوتبال اراک به شوک فرو رفت؛

کمالوند در اراک ماندنی شد
پس از برگزاری جلسه پنج ساعته امروز با مدیران باشگاه و اخذ ضمانت های لازم؛

پای زمین، دست قرارداد و بوی کتلت در میان بود!
واکاوی دلایل استعفای فراز کمالوند