تاریخ انتشار: 1400/07/05 20:11
اختصاصی
کد خبر: 32871

حضور دوباره چهره محبوب به تلویزیون /بازگشت عادل با صدر دوست داشتنی

مجری و گزارشگر محبوب فوتبال دوستان ایرانی در راه است.
حضور دوباره چهره محبوب به تلویزیون /بازگشت عادل با صدر دوست داشتنی

هرچقدر بخواهند برنامه های تلویزیونی را پر محتوا و پر بیننده کنند و به "خورد" مخاطب دهند، جای یک برنامه هیچ وقت پر نمی شود و همیشه خالی می ماند. برنامه "نود" که با گذشت دو سال از تعطیلی اش هنوز هم جای خالی آن در تلویزیون احساس می شود. حال اینکه "عادل" کی رفع تحریم می شود، باید منتظر ماند!

 

عادل فردوسی‌پور پور یکی از نامبروان های فوتبال ایران است که چه در عرصه تهیه کنندگی و چه گزارشگری، بی رقیب بوده و تا الان هیچ برنامه‌ای نتوانسته جای خالی او را پر کند. گزارش های بی‌نظیر عادل که گاهی وقت  "فلی البداهه" از کلمات و جملاتی استفاده می کند تا هیشه ماندگار شود. مثل چه میکنه این بازیکن، چقدر خوبیم ما، اوله له، جونم ایران، جونم کی روش، خداحافظ آقای بدلباس، آقای گل محمدی الان چه وقت چیپ زدن بود، خداحافظ جام جهانی، خداحافظ برانکو، اجازه بدهید کله ام را به میز بکوبم و جملات دیگری که دو سالی می شود؛ خبری از آنها نیست و صداوسیما هم درحال آزمایش کردن، گزارشگران جوانی است که هنوز هیچ کدام نتوانسته اند جای خالی "عادل" را پر کنند.

با این حال با حذف فردوسی‌پور از شبکه سه،   خوشبختانه او در شبکه ورزش تهیه کننده فوتبال ۱۲۰ است که متاسفانه فقط صدایش بخش می شود و خبری از تصویرش نیست! صدایی که هیچ وقت کهنه نمی شود و آنهایی که علاقه به فوتبال اروپا را دارند، می توانند پنج شنبه ها ( ساعت ۲۳) پای شبکه ورزش پای گیرنده ها بنشینند و از هنرنمایی برنامه عادل فردوسی‌پور و حمید محمدی لذت ببرند.

 در همین راستا؛ اولین برنامه فوتبال ۱۲۰ پنجشنبه گذشته با کلی محتوا روی آنتن شبکه ورزش رفت که یکی از آیتم های آن مربوط به آخرین کتاب؛ مرحوم‌ دکتر صدر ( نویسنده، مفصر، تحلیل گر و منتقد سینما) بود. کاری که بسیار زیبا و به یادماندنی اجرا شد و بازتاب بسیاری نیز داشت. البته آیتم های دیگری در خصوص پیوستن رونالدو به منچستریونایتد و مسی و راموس به پاری سن ژرمن ساخته شده بود که هنر یک تهیه کننده را نشان‌ می داد.

حال اینکه عادل فردوسی‌پور چه روزی همراه با صدا و  تصویر در صدا و سیما رونمایی می شود، باید منتظر ماند؟! پس فعلا باید با فوتبال ۱۲۰ کیف کنیم و بعد منتظر گزارش ها و مجری‌گری مرد بی بدیل فوتبال ایران باشیم.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk59a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناسانی که با کمک تلویزیون مربی فوتبال شدند!