تاریخ انتشار: 1395/12/30 20:38
اختصاصی| مربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 221795

عظیم کلانتری: نقش هواداران سپیدرود در بازیهای خانگی حیاتی است

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت نقش هواداران را در بازیهای آینده مهم و حیاتی مطرح کرد.
عظیم کلانتری: نقش هواداران سپیدرود در بازیهای خانگی حیاتی است

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با عظیم کلانتری مربی سپیدرود رشت را در ذیل می خوانیم:

* در ابتدا سال نو را به تمام مردم شریف ایران و بخصوص طرفداران پر شور سپیدرود رشت تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال پر برکتی داشته باشند. صدرنشینی سپید رود رشت در لیگ یک آزادگان ، هدیه عیدانه ما به طرفداران پر شور می باشد ولی هدیه اصلی ما ، صعود مقتدرانه سپید رود رشت به لیگ برتر می باشد که انشاءالله با حمایت طرفداران  در ۶ بازی اینده ، این مهم محقق خواهد شد.

* سپید رود رشت با کمترین امکانات و با ۱۸ هفته صدرنشینی از ۲۸ هفته و به عنوان پر تماشاگرترین تیم لیگ یک ، یکی از بهترین تیم های لیگ یک می باشد که شایستگی لازم برای صعود به لیگ برتر را دارد و امیدوارم در ۶ بازی اینده با انجام بازی های  منطقی ، جوانمردانه و تماشاگر پسند ، صعود خود را به لیگ برتر مسجل کنیم .

* یکی از مهمترین عوامل موفقیت تیم سپید رود رشت مثلث طلایی کادر فنی متحد و جوان ، بازیکنان با تعصب و تماشاگران پر شور می باشد .

* با وجود بازیکنان با تجربه نظیر حسین کعبی ، هادی تامینی ، محمدرضا مهدوی ، سید محمد حسینی ، سهیل حق شناس ، سید هادی موسوی و پویا نزهتی شور و نشاط خاصی به تیم و بازیکنان جوان داده و باعث ترکیب نیروی جوانی و تجربه در کنار هم  شده است که برای موفقیت تیم موثر می باشد.

* در پایان از آقای مهندس بهارمست و علی نظر محمدی که زحمات زیادی برای تیم ، در نبود مدیر عامل و هییت مدیره می کشند و با دستان خالی تیم را هدایت و مدیریت می کنند و باعث اتحاد و یکدلی تیم سپید رود رشت شده اند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zr99z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز موفقیت سپیدرود در گروه پسر بچه 170 سانتی
اختصاصی| چهل و یکم بازی بدون شکست در عضدی؛