تاریخ انتشار: 1395/12/25 13:28
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 222827

نظرمحمدی: بهترین بازی فصل سپیدرود را انجام دادیم

علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازی زیبا و تهاجمی از سپیدرود دیدم و بهترین بازی این فصل سپیدرود بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اظهار کرد: کسب سه امتیاز برای ما بسیار حائز اهمیت بود که به آن دست یافتیم.
نظرمحمدی: بهترین بازی فصل سپیدرود را انجام دادیم

به گزارش فرتاک ورزشی از رشت، وی با بیان اینکه تیم راه آهن در نیم فصل دوم با تغییر کادر فنی بسیار پیشرفت کرد، گفت: امروز اگر موقعیت هایمان گل می شد می توانستیم پرگل پیروز شدیم.

نظر محمدی با اشاره به اینکه یاد گرفتیم در لیگ اول بازی به بازی فکر کنیم، اظهار کرد: به تیم های رقیب کاری نداریم و به خودمان فکر می کنیم.

وی با بیان اینکه تیم سپیدرود با سایر تیم ها کاملا متفاوت است، اظهار کرد: هیچ تیمی مشکلات سپیدرود را ندارد و فقط با رشادت های بازیکنان و درایت کادرفنی به این جایگاه رسیده است.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به اینکه سپیدرود همیشه مشکلات مالی داشته و مشکلات مالی پشت پیروزی ما مخفی شده است افزود: بحث مالی به من ارتباط ندارند و فقط در بحث فنی نظر می دهم.

وی با بیان اینکه در ابتدای فصل قرار بود سپیدرود آبرومندانه در لیگ یک بماند گفت: اما با یک مساوی مقابل فولاد یزد برخی مهره سوخته های فوتبال بسیار جو دادند.

نظرمحمدی یادآور شد: انسان کم بین در رشت کم نیستند و برخی می بینند که جایی در فوتبال گیلان ندارند سنگ اندازی می کنند.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود امروز به مانند استقلال و پرسپولیس در لیگ یک است، اظهار کرد: تیم ها مقابل سپیدرود انگیزه بالایی دارند.

سرمربی سپیدرود شفاف نبودن بدهکاری سپیدرود رشت را مشکل اصلی در واگذاری تیم به مالک جدید دانست و افزود: کسانی که منافعشان در تیم تأمین نمی شود سنگ اندازی می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dqpm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت حسین کعبی از همراهی سپیدرود رشت
اختصاصی| جانشین کعبی در ترکیب سپیدرود کیست؟؛

سپیدرود و خطر از دست دادن صدر
اختصاصی| هشدار جدی به نظرمحمدی؛

چهل بازی بدون شکست برای سپیدرود در عضدی
اختصاصی| یاران نظرمحمدی باج نمی‌دهند؛

لیست 18 نفره سپیدرود مقابل وحدت یزد اعلام شد
اختصاصی| یاران نظرمحمدی به خط شدند؛