تاریخ انتشار: 1395/11/22 01:09
کد خبر: 230223

بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: حضور دین محمدی به تیم انسجام داده است

هافبک چپ راه آهن اعتقاد دارد که بعد از آمدن سیروس دین محمدی در به این تیمٰ نظم خاصی حاکم شده است.
بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی: حضور دین محمدی به تیم انسجام داده است

بابک مرادی در گفت و گو با فرتاک ورزشی با اعلام رضایت از روند تیم و در پاسخ به این سوال که شرایط حال حاضر راه آهن را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: خدا رو شکر روند رو به رشدی بر تیم حاکم شده است و بعد از آمدن آقای دین محمدی و همان طور که خود شما نیز شاهد هستید روند نتیجه گیری خیلی بهتر شده و از دوبازی توانستیم ۴ امتیاز کسب نماییم و دوباره انگیزه در تیم حاکم شده است.

هافبک چپ راه آهن در ادامه گفت: حضور سرمربی جدید و نظمی که ایشان در تمرینات بوجود آورده استْ همه را به روزهای آینده امیدوار نموده و خیلی خوشحالم که در این مقطع زمانی و قبل از این که نشود کاری کرد، دوباره تیم انسجام خود را پیدا کرده است.

مرادی در خصوص این که شرایط خودش در لیگ یک چطور ارزیابی می کند و آیا توانسته در این مدت برای تیم مثمر ثمر باشد یا نه؟ گفت: تمام تلاشم را برای این که بتوانم بازیکن مفیدی برای راه آهن باشم انجام داده ام و تا این جای کار ۲ گل زده ام و ۲ پنالتی هم برای تیم گرفته ام و ۶پاس گل هم داده ام و فکر می کنم آمار بدی نباشد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که با رفع مشکلات مالی تیم و ایجاد انگیزه بیشتر در بین بازیکنان، راه آهن بتواند به نتایج بهتری دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrara

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دین محمدی؛ ترمز ربیعی را کشید/ اولین تلنگر به سرمربی بادران