تاریخ انتشار: 1395/09/06 13:21
کد خبر: 246847

با ورود سعید مفتخر به ایرانجوان؛ محمود خرمزی ششمین قربانی لیگ یک

یکی دیگر از تیم های دسته اولی در پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در کادر فنی خود دستخوش تغییر شد.
با ورود سعید مفتخر به ایرانجوان؛ محمود خرمزی ششمین قربانی لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، با استعفای محمود خرمزی – سرمربی ایرانجوان بوشهر تعداد تیم هایی که تا به اینجای کار مربیان ابتدای فصل خود را به همراه ندارند به 6 تیم رسیده است که عبارتند از :

1-فولاد یزد

2-مس رفسنجان 

3-خیبر خرم آباد 

4-فجر سپاسی 

5- استقلال اهواز

6-ایرانجوان بوشهر

هدایت تیم ایرانجوان بوشهر دوباره به سعید مفتخر محول شد. مربی جوانی که به تازگی کلاس a را پشت سر گذاشته و فصل گذشته هم سرمربی این تیم بوده است. 

ایرانجوان هم اکنون با 12 امتیاز از 14 بازی تیم چهاردهم جدول است و در هفته چهاردهم با یک گل مغلوب فولاد یزد شد. با این استعفاء میزان تغییرات در کادر فنی تیم  های دسته اولی به 33 درصد رسید. 

فصل گذشته میزان تغییرات صورت گرفته در تیم های دسته اولی 60 درصد بود. به نظر می رسد این رکورد در فصل جاری هم به ثبت برسد با توجه به اینکه 20 هفته تا پایان بازی ها باقی مانده است. 

البته تعداد مربیانی قربانی شده تیم های دسته اولی در فصل جاری بیش از 6 مربی است به این خاطر که در استقلال اهواز شاهد سه تغییر بودیم! محمد سجادیان چهارمین مربی ای است که در فصل جاری هدایت تیم را برعهده گرفته است! هر چند این هفته کارت حضور روی نیمکت برای محمد سجادیان – مربی بدنساز تیم صادر نشده بود و حمید رضا بابایی به عنوان سرمربی تیم را هدایت کرد که از وی به عنوان  مدیر فنی یاد می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zw7ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر معرفی شد