تاریخ انتشار: 1395/08/30 23:36
کد خبر: 247995

سه عکس تاریخی؛ با قاتل بی‌رحم کی‌روش آشنا شوید!

همه زشتی‌ها و مصایب بازی با سوریه، به آن زمین افتضاح و سوءسلیقه حیرت‌آور کنفدراسیون فوتبال آسیا محدود نمی‌شد؛ چه اینکه شاهکار مسوولان برگزاری آن بازی را کمک داور مسابقه کامل کرد.
سه عکس تاریخی؛ با قاتل بی‌رحم کی‌روش آشنا شوید!

به گزارش فرتاک ورزشی، در دقیقه70 دیدار، دو بازیکن تعویضی ایران با همکاری هم یک گل «طلایی» به ثمر رساندند؛ وحید امیری داد و رضا قوچان‌نژاد تمام کرد، اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت. مرور تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد در لحظه ارسال توپ، گوچی در بدترین حالت ممکن با آخرین مدافع سوریه مساوی بوده و گل ایران در شرایط صحیح به ثمر رسیده، اما کم‌دقتی کمک داور، شدیدترین لطمه را به تیم ملی ایران زد.

گل محمد نوری پرپر شد

جالب است بدانید کی‌روش اصلا از اشتباه داوران در اعلام آفساید خاطره خوشی ندارد و این سومین بار بود که طی سال‌های اخیر، چنین خطایی باعث زیان او می‌شد. ما چهار سال پیش هم در بازی برگشت با ازبکستان در همان دقایق آغازین توسط محمد نوری به گل رسیدیم، اما کمک داور در تصمیمی اشتباه آن را آفساید اعلام کرد تا در نهایت ما آن مسابقه خانگی را ببازیم و تا آستانه حذف پیش برویم. البته یک بار هم مرتضی کریمی، کمک داور مشهور داربی گل سالم محمد نوری را آفساید گرفت تا کاپیتان پیشین پرسپولیس کلا سابقه خوبی از پرچم کمک داور نداشته باشد!

مرگ در برابر قهرمان جهان

بزرگترین اشتباه داوری از این دست اما، در جام‌جهانی2010 به ضرر کی‌روش رخ داد. در آن دوره، او هدایت تیم پرتغال را بر عهده داشت و در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف اسپانیا می‌رفت. کی‌روش بازی را بست و تا آستانه کسب مساوی و رهنمون کردن بازی به ضربات پنالتی پیش رفت، اما در آخرین دقایق داوید ویا در شرایط آفساید دروازه پرتغال را باز کرد. کمک داور آفساید را ندید، اسپانیا بالا رفت و قهرمان جهان شد، پرتغال به خانه برگشت و کی‌روش به نیمکت ایران رسید؛ به همین راحتی!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwgeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فیفا به خاطر ایران یقه AFC را گرفت