تاریخ انتشار: 1403/01/16 06:01
کد خبر: 1272145

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر تعیین مالکیت سرخابی‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور جدی پیگیر پاسخ فدراسیون فوتبال در خصوص مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است. مشکلی که تاکنون حل نشده و خطر بزرگی را برای این دو تیم به همراه دارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر تعیین مالکیت سرخابی‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا اوایل اسفندماه سال ۱۴۰۲ با ارسال نامه‌ای رسمی خواستار توضیح فدراسیون فوتبال درباره تعیین مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شد. فدراسیون فوتبال نیز موضوع را تمام و کمال به گوش مدیران دو باشگاه پرطرفدار و همچنین وزارت ورزش و جوانان رساند تا پاسخ مناسب را از آنها دریافت و در اختیار AFC قرار دهد.

AFC در تازه‌ترین گفت و گوی خود با مسؤولان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بار دیگر به این موضوع اشاره کرده است که نشان از آگاهی آنها از فعل و انفعالات داخل کشور در خصوص نحوه واگذاری مالکیت دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که به تازگی با درخواست مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال مبنی بر تمدید مهلت اراده مدارک باشگاه‌های ایرانی برای کسب مجوز حرفه‌ای و در پی آن حضور در لیگ حرفه‌ای قاره آسیا موافقت کرده است در جلسه‌های آنلاین پیغام‌های شفاهی داده که به هیچ وجه بیشتر از پنجم اردیبهشت منتظر تصمیم‌گیری کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران نمی‌ماند و در صورت هرگونه مغایرت در ارسال مدرک دو باشگاه نه تنها با سرخابی‌ها برخورد انضباطی و جریمه‌های مالی تعیین می‌کند بلکه کمیته صدور مجوز حرفه ای ایران را به حالت تعلیق در می‌آورد.

مسؤولان فدراسیون فوتبال نیز قول داده‌اند در مدت زمان تعیین شده اطلاعات دقیقی را درباره آخرین وضعیت مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اختیار AFC قرار می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe57aq

آخرین اخبار