تاریخ انتشار: 1395/10/15 23:25
کد خبر: 238071

رمز موفقیت مس کرمان در ساق های میرزایی!

کیانوش میرزایی یکی از بهترین مهره های لیگ یک که نیم فصل اول را در تیم راه اهن توپ میزد و یکی از بهترین مهره های این تیم محسوب میشد به تازگی به تیم فوتبال مس کرمان پیوسته است و اولین خریداین تیم در بازار نقل انتقالات محسوب میشود.
رمز موفقیت مس کرمان در ساق های میرزایی!

به گزارش فرتاک ورزشی، میرزایی که در تیم راه اهن در یازده بازی که انجام داد دو گل به ثمر رساند، چهار پاس گل داد و یک پنالتی گرفته، یکی از مهره های اصلی و مهم پاشازاده بود.

 میرزایی که سابقه بازی در تیم های گسترش فولاد تبریز، داماش گیلان، آلمینیوم هرمزگان، پارس جنوبی و راه آهن را در کارنامه دارد و قابلیت بازی در پست های مدافع چپ، هافک کناری، هافبک دفاعی، هافبک توپ پخش کن و به نوعی مهاجم را دارد، یکی از خرید های خوب منصور ابراهیم زاده بود.

میرزایی اگر بتواند بازی های خوبی که در راه آهن را انجام میداد، در مس نیز انجام دهد قطعا نوید روزهای بسیار خوبی را به فوتبال کرمان خواهد داد. مطمئنا مس باگرفتن چند مهره دیگر همانند میرزایی، یکی ازبهترین تیم ها لیگ خواهد شد.

تیم فوتبال مس کرمان دربازی این هفته خود درشیراز به مصاف فجرسپاسی این شهر خواهد رفت مس کرمان هم اکنون با23امتیازدر رده نهم جدول قراردارد وفجرسپاسی با12امتیازدررده هفدهم جدول قرار دارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwxja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک راه آهن به مس کرمان پیوست