تاریخ انتشار: 1395/08/23 17:51
کد خبر: 249347

غلامحسین پیروانی: زورمان به تیم‌های دیگر نمی‌رسد/ دو هافبک و دو مهاجم می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با بیان اینکه این تیم به حداقل چهار بازیکن جدید نیاز دارد، گفت: با این شرایط زورمان به تیم‌های دیگر نمی‌رسد.
غلامحسین پیروانی: زورمان به تیم‌های دیگر نمی‌رسد/ دو هافبک و دو مهاجم می‌خواهیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، غلامحسین پیروانی، درباره دو شکست تیم فوتبال فجر در لیگ دسته اول بعد از حضورش در این تیم، گفت: تیم فجر مهره جدید می‌خواهد. با مس بازی کردیم و شکست خوردیم. حقمان در این بازی باخت بود.

وی افزود: تیم فجر باید تقویت شود. با این شرایط زورمان به تیم‌های دیگر نمی‌رسد. اول فصل باید بازیکنان کلیدی می گرفتند که پول نبود. برای همین نیم فصل باید در این زمینه اقدام کنند.

سرمربی تیم فجر سپاسی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما اکثر در رده سنی امید هستند و به زمان نیاز دارند. البته خودم می‌دانستم جایی می‌روم که دردسرساز است. قطعا اگر من هم جای مربیان قبلی بودم، همین نتایج آنها را می‌گرفتم.

پیروانی ادامه داد: باید حداقل چهار بازیکن بگیریم. ما به دو هافبک و دو مهاجم نیاز داریم. باشگاه اگر بازیکن نگیرد، به مشکل می خورد. من اینرا به مسئولان هم گفته ام. آنها هم قول داده اند اقدام کنند.

وی در پایان گفت: در بازی اول که روی نیمکت بودم، تیم را طبق نظر سرمربیان قبل چیدم چون دو سه روز بازیکنان را تمرین داده بودم. در بازی روز گذشته خودم تیم را اَرنج کردم و فهمیدم تیم‌های دیگر چقدر گردن کلفت هستند. نمی گویم بازیکنانم بد هستند ولی نمی توانیم اینطوری یقه تیم های دیگر را بگیریم. البته نا امید هم نیستیم اما در لیگ یک تیم ضعیفی وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyqlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی مس رفسنجان مقابل فجر/ شاه غلام دو بازی، دو باخت!