تاریخ انتشار: 1396/12/18 13:51
کد خبر: 156771

جانشین دوناروما در میلان مشخص شد؛ گلر دیپورتی!

با افزایش تردیدها درباره آینده سنگربان جوان در سن‌سیرو، میلان به دنبال جایگزینی مناسب برای اوست.
جانشین دوناروما در میلان مشخص شد؛ گلر دیپورتی!

 ماسیمیلیانو آلگری مدیر باشگاه میلان فاش کرد که روسونری در پی جذب په‌په رینا است و علاقه خود را به اطلاع ناپولی نیز رسانده است‌.

رینا که در کارنامه پربار خود سابقه قهرمانی در جام جهانی و یورو را دارد، در صدرنشینی این فصل ناپولی در سرس آ نقش مهمی ایفا کرده است. با این حال قرارداد سنگربان با سابقه اسپانیایی با پارتنوپی در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. حال و با افزایش تردیدها درباره خروج جیان‌لوییجی دوناروما، میلان به فکر جذب این دروازه بان افتاده است.

میرابلی پیش از شکست ۲-۰ میلان مقابل آرسنال به نقل از اسکای اسپورتس گفت: ما به ناپولی اطلاع دادیم که با مدیربرنامه های رینا صحبت کردیم، چرا که می‌خواستیم احتمال آمدن او به میلان را جویا شویم.

میرابلی درباره شرایط جنارو گتوزو نیز اضافه کرد: ما همیشه به آینده فکر می‌کنیم. همه شما می‌دانید که اگر من در این باشگاه باشم، گتوزو هم خواهد بود. اما شاید بدون من نیز او اینجا بماند!

دونارومای ۱۹ ساله سال قبل قرارداد جدیدی با میلان امضا کرد اما مینو رایولا، مدیربرنامه هایش به او توصیه کرده که از غول های ایتالیا جدا شود. از پاریسن ژرمن، رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مقاصد احتمالی او یاد شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzvob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از سرگیری مذاکرات میلان و دوناروما