تاریخ انتشار: 1402/05/02 17:00
کد خبر: 2148

چطور می‌توان هذیان یا توهم را درمان کرد؟

هردو این بیماری‌ها مغز درگیر تشخیص و تفکیک واقعیت از غیرواقعیت است که هذیان و توهم هرکدام به صورتی این عملکرد اصلی مغز را دچار اشکال می‌کنند.
چطور می‌توان هذیان یا توهم را درمان کرد؟

در حقیقت در هردو این بیماری‌ها مغز درگیر تشخیص و تفکیک واقعیت از غیرواقعیت است که هذیان و توهم هرکدام به صورتی این عملکرد اصلی مغز را دچار اشکال می‌کنند.

هر دو این بیماری‌ها واقعیت را به شکل تحریف شده و بدبینانه در ذهن ما جلوه می‌دهند با این فرق که هذیان خودش می‌تواند یک بیماری روانی محسوب شود اما توهم نه. اما چیزی که بین هردو آن‌ها مشترک است، این است که هردو بخشی از یک اختلال و مشکل اصلی و بزرگتر هستند که به این شکل بروز داده شده‌اند و باید برای ازبین بردن آن‌ها حتما به متخصص مراجعه شود.

از آنجایی که ممکن است یک بیماری یا اختلال در قسمت‎های مخلف مغزی باعث آن‌ها شود، حتما حتما فرد مبتلا باید با یک متخصص مغز و اعصاب مشورت کرده و تحت نظر وی باشد.

بنابراین توصیه می‎کنم در صورتی که احساس کردید خودتان یا فردی از اطرافیان‌تان درگیر این موضوع شده‌اید، حتما به یک دکتر توهم یا دکتر مغز و اعصاب آنلاین مراجعه کنید.

چراکه این برنامه کاربردی امکان ارتباط راحت و سریع شما را با هزاران پزشک متخصص برقرار کرده تا شما بتوانید به راحتی تنها با گوشی تلفن همراهی که در دست دارید، تمامی مشکلات سلامتی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ازبین ببرید.

  • بیشتر بخوانید:
علت جابجا شدن غضروف بینی بعد از عمل چیست؟
مهم‌ترین دلایل مرگ جراحی بینی چیست؟
راینوپلاستی و تغییر چهره بعد عمل بینی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4556x4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درمان انزال بدون لذت