تاریخ انتشار: 1395/10/17 19:54
کد خبر: 237648

ابراهیم زاده: در دور برگشت مدعی هستیم/ مس واقعی را بهتر خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت : در دور برگشت لیگ دسته اول کشور شرایط بهتری داریم و به دنبال صعود به رده بالای جدول هستیم .
ابراهیم زاده: در دور برگشت مدعی هستیم/ مس واقعی را بهتر خواهید دید

به گزارش فرتاک ورزشی، منصور ابراهیم زاده عصر جمعه پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر فجر سپاسی شیراز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: چند بازیکن جدید رابه خدمت گرفته ایم و می کوشیم شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.

وی افزود:برابر فجر بازی خوبی ارایه دادیم و در نهایت توانستیم به این تیم خوب که مشکلات زیادی دارد 2 گل بزنیم .

ابراهیم زاده ادامه داد: حیف از فجر است که به این روز افتاده و باید از غلام پیروانی سرمربی این تیم فجر حمایت کرد تا در ادامه بتواند شرایط بهتری پیدا کند.

دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و مس کرمان عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های فوتبال دسته اول کشور با نتیجه 2 بر صفر به سود مس کرمان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز پایان یافت.

با پایان یافتن هفته هجدهم ،تیم سپیدرود رشت با 34 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان هم به ترتیب با 33 و 32 امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

فجر سپاسی با این شکست با 12 امتیاز همچنان در رتبه هفدهم جدول جا خوش کرده است و تیم مس کرمان هم با 26 امتیاز در رده هشتم است.

د ر رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شر کت دارند که پس از انجام 34بازی، 2 تیم اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر سال 966 را کسب خواهند کرد و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

قرار است سال 96 رقابت های فوتبال دسته اول کشور با 16 تیم برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456dvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصور ابراهیم زاده و لیست مازادی شُبه ناک!