تاریخ انتشار: 1395/09/25 11:39
کد خبر: 242900

میثم کریمی: تاکنون 800 تومان دریافتی داشتیم/ اگر مشکلات حل نشود ماندن نساجی سخت است

میثم کریمی هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران از شرایط موجود در تیم گلایه کرد.
میثم کریمی: تاکنون 800 تومان دریافتی داشتیم/ اگر مشکلات حل نشود ماندن نساجی سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از پیروزی تیم فوتبال نساجی مقابل سپیدرود در اخرین بازی از نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور به سراغ میثم کریمی هافبک با اخلاق نساجی رفتیم و دقایقی را با وی هم کلام شدیم:

آقای کریمی سلام ؛ بازی امروز چطور بود ؟

بنده هم عرض سلام و ادب دارم خدمت شما و هواداران پرشور نساجی و ضمن تبریک بابت این پیروزی باید بگویم که بازی خیلی خوبی بود . ما قصد داشتیم تا بازی زمینی را ارائه دهیم و در این امر هم موفق شدیم ؛ با استفاده از تاکتیک ها و نقاطی که از قبل آنالیز کرده بودیم توانستیم حملاتی را روی دروازه حریف شکل دهیم و خدا را شکر که توانستیم به چیزهایی که میخواستیم برسیم . چند موقعیت خیلی خوب را هم از دست دادیم و یک پنالتی را هم که از شانس بد محمد از دست دادیم ولی باز هم خدا را شکر ؛ به لطف خدا و همت بچه ها و حمایت تماشاگران توانستیم پیروز از زمین خارج شویم .

داوری بازی را چطور دیدید ؟ پنالتی ها درست بود ؟

داوری خوب بود ولی پنالتی که به نفع حریف گرفته شد قسم میخورم که پنالتی نبود , چون من از همه به وحید و حسین کعبی نزدیک تر بودم و اصلا پنالتی نبود , بازیکن حریف تمارض کرد .

وضعیت خودتون رو شرح بدید , بدون دریافتی نیم فصل را به اتمام رسوندید ؟

از کجاش بگم؟ از کجا شروع کنم؟ اینقدر مشکلات داریم که قابل گفتن نیستن ...! ما تا الان فقط 800 هزار تومن دریافتی داشتیم و بدون پول بدون امکانات با بدترین شرایط تا اینجای کار آمدیم و تلاشمان را کردیم ؛ فقط و فقط به عشق این هواداران تا الان ماندیم و از همه ی آنها هم ممنونیم بابت حمایت هایشان .

آیا نیم فصل جدا میشوید ؟ اگر مشکلات مالی حل شود می مانید ؟

من همین امروز با اقای رمضانی صحبت کردم و از ایشون خواهش کردم که مشکل مالی تیم را حل کنند که بتوانیم کل تیم را برای نیم فصل دوم کنار هم داشته باشیم ولی اگر مشکل تیم حل نشود واقعا شرایط برای ماندن سخت و غیر ممکن خواهد بود. به هر حال ما نیز باید بفکر زندگی و آینده خودمان باشیم ... ! ولی انشالله که  مشکلات حل می شود و همگی می مانیم . برای جداشدنم ابتدا باید بنشینم و با باشگاه صحبت هایم را انجام بدهم و بعد تصمیم نهایی را بگیرم .

آیا پیشنهاد رسمی از تیمی دارید ؟

بله از 3 - 4 تیم لیگ یکی پیشنهاد خیلی خوبی دارم که برای نیم فصل حاضرند به اندازه کل قراردادم در نساجی برای یک نیم فصل پرداخت کنند. و درصد زیادی از آن را به عنوان پیش پرداخت خواهند داد ولی فعلا اولویتم نساجی است و تا روشن شدن وضعیت تیم صبر خواهم کرد .

در طول این مدت که در قائمشهر بودید , هواداران نساجی را چطور دیدید ؟

هواداران نساجی پرشورترین هوادارانی هستن که در عمرم دیدم دست تک تکشان را میبوسم و بابت حمایت هایشان تشکر میکنم . فقط از همه هواداران خواهش میکنم چه در برد و چه در باخت پشت تیم باشند , بازیکنی که اینقدر با مردانگی و بدون پول بازی میکند شاید هم یک روز اماده نباشد و نتواند آنطور که باید عمل کند . خواهش میکنم در هر شرایطی پشت بازیکن و تیم باشند که تنها دلگرمی ما آنها هستند .

در آخر صحبتی اگر مانده بفرمایید ؟

میخواستم از طریق شما اول از حاج محمود فکری تشکر کنم که واقعا خیلی برای تیم زحمت کشیدند و بعد از هواداران عزیز و پرشور نساجی بابت حمایت هایشان و همچنین از همبازی های گلم و کادرفنی کنونی , سرپرست و مدیر عامل تیم بابت تلاش بی وقفه ای که داشتند تشکر و قدردانی میکنم . انشالله شرایط طوری رقم بخورد که نیم فصل دوم , باز هم همه در کنار هم باشیم.

مصاحبه: امیر طهماسبی 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456p9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم کریمی: پول غذای بازیکنان را از قرارداد بازیکنان کم کرده اند/ اگر محمود فکری در نساجی نبود، تیم منحل می شد