تاریخ انتشار: 1395/12/21 17:23
اختصاصی| بررسی گروه دوم رقابت های لیگ دو با کارشناسان فوتبال کشور(هفته اول)؛
کد خبر: 223748

محمود شافعی: شهرداری کاشان و نفت امیدیه بخت اول صعود هستند/ داماش از نظر بدنی ضعیف است

هفته اول رقابت های لیگ دو در گروه دوم این رقابت ها عصر دیروز در شهرهای مختلفی برگزار شد که در سه بازی، فقط سه گل به ثمر رسید.
محمود شافعی: شهرداری کاشان و نفت امیدیه بخت اول صعود هستند/ داماش از نظر بدنی ضعیف است

به گزارش فرتاک ورزشی، باتوجه به حساس بودن بازی های لیگ دو، سعی داریم تا بازیهای این لیگ را هر هفته با یکی از کارشناسان به نام فوتبال کشور مورد ارزیابی قرار دهیم. محمود شافعی کارشناس فوتبال کشور و مدیر آکادمی باشگاه بادران تهران درخصوص بازیهای هفته اول این رقابت ها گفت: چون چهار تیم شهردرای فومن، داماش گیلان، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه در مرحله گروهی باهم همگروه بودند، از شناخت لازم با یکدیگر برخوردار بودند و همین، سبب بسته بازی کردن تیم ها می شود.

شافعی ادامه داد: بازی این هفته شهرداری ماهشهر با داماش گیلان و شهرداری فومن با نفت امیدیه بایکدیگر چون در مرحله اول باهم همگروه بودند از حساسیت بالایی برخوردار بود و چون شناخت کافی را از یکدیگر بهره مند بودند، شاهد بودیم که در این دو دیدار فقط دو گل به ثمر رسید که کاملا پیش بینی شده بود.

وی ادادمه داد: برایم اقتدار شهرداری کاشان در لیگ دو محرز بوده است. درصورتی که پیش بینی می شد بازی شهرداری کاشان با برق جدید پایاپای باشد، اما شاگردان حسین اشرف به خوبی نشان دادند که در بازیهای خارج از خانه با برنامه بازی می کنند و اقتدار، تنها چیزی است که می تواند برای این تیم عنوان کنم.

شافعی درخصوص مدعیان این گروه نیز گفت: یک هفته گذشته و هنوز چیزی مشخص نیست. اما به نظرم تیم های شهرداری کاشان و نفت امیدیه می توانند از شانس های اصلی به عنوان صعود کننده ها باشند. شگفتی در فوتبال بسیار رخ داده است و من حدس می زنم که شهرداری فومن نیز بتواند تا هفته های پایانی به عنوان رغیب جدی برای صعود بجنگد.

وی درخصوص داماش گیلان گفت: من بازی داماش را از نزدیک دیدم. آنها از نظر بدنی بسیار بد طراحی شده اند و همین امر شاید بر ضررشان باشد. به نظرم هادی طباطبایی باید یک دوره بدنسازی فوق العاده برای بازیکنانش تدارک ببیند و باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان این تیم بالای 30 سال هستند، در دقایق پایانی بازی کم می آورند و تیمی که می خواهد مدعی صعود باشد، باید عاری از چنین مشکلاتی باشد.

شافعی در پایان در خصوص نحوه برگزاری بازیهای لیگ دو نیز گفت: خداروشکر امسال یکی از بانظم ترین لیگ های دسته دوم را شاهد بودیم. اکثر بازیها در زمان تعیین شده برگزار شد و تاخیر در بازیهای اندکی رخ داد که جا دارد از مسئولین لیگ دو، خصوصا آقای شفیعی کمال تشکر را داشته باشم که علی رغم جوانی، لیگ پویایی را تدارک دیده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459dgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید باقری‌نیا: تساوی مقابل بهترین تیم لیگ دو رضایت بخش است/ شرایط میزبانی در فومن اسف ناک است
اختصاصی| سرمربی شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛

پاداش بازیکنان داماش پرداخت شد
اختصاصی| پس از تساوی با شهرداری ماشهر؛