تاریخ انتشار: 1395/12/25 21:55
حسن زاده:
کد خبر: 222696

قائمشهری های عزیز طاقت باخت سوم را نداشتند

حسن زاده مدیر عامل باسگاه خونه به خونه به مصاحبه های منتشرشده از سوی مقامات فوتبالی و سیاسی قائم شهر معترض است.
قائمشهری های عزیز طاقت باخت سوم را نداشتند

حسن زاده در این باره می گوید: به محض پایان بازی و بخصوص بعد از رسیدگی کمیته انضباطی به مسائل پیش آمده در دیدار خونه به خونه و نساجی قائم شهر گفت و گوهایی از آقایان می خوانیم که در آن صحبت از تغییر رای می کنند و جالب اینکه این جمله را به آقای تاج نسبت می دهند.

 

حسن زاده در ادامه گفت: آقای پرهام و همچنین نماینده مردم قائمشهر در مجلس از قول آقای تاج گفته اند که رای کمیته انضباطی خواهد شکست. این مساله جای تعجب دارد و باعث خشم طرفداران فوتبال در بابل شده است چرا که آنها فکر می کنند هر رایی با اعمال نفوذ دیگران ممکن است شکسته شود.

مدیرعامل باشگاه خونه به خونه در توضیح اتفاقات بابل گفت: همانطور که قبلا گفتم موضوع به هیچ وجه ارتباطی با هواداران خونه به خونه نداشت بلکه این عزیزان قائم شهری بودند که با تحریک برخی افراد اقدام به کارهای ناخوشایند در بابل کردند.

 

وی در ادامه افزود: عقیده شخصی من این است ترس از باخت سوم برابر خونه به خونه باعث این مساله شد وگرنه آنچه بین ما و نساجی است مثلا مثل رقابت بارسلونا نیست و ما در دوشهر نزدیک زندگی می کنیم و رابطه بچه محلی داریم و هم ما و هم آنها دوستان بسیار خوبی نزد هم داریم.

حسن زاده ادامه می دهد: من در روزهای گذشته مطالب بسیار زیادی را علیه نیروی انتظامی مطالعه کردم در حالیکه به اعتقاد بنده نیروی انتظامی کارش را به خوبی انجام داد چرا که در صورت عدم دخالت ممکن بود اتفاقات بسیار تلخی در ورزشگاه رخ بدهد که هیچکس امروز جوابگوی آن نباشد بنابراین خوشحال باشیم در نهایت نظم در ورزشگاه حاکم شد و با وجود اینکه تعدادی از هواداران آسیب دیدند اما اتفاقات در همین حد باقی ماند.

 

حسن زاده گفت: تصور کنید اگر خدایی نکرده یک تماشاچی از بین می رفت چه کسی پاسخگوی خانواده وی بود و سوال من این است آیا فوتبال ارزش این را دارد؟ به اعتقاد بنده هیچ موفقیتی ارزش این را ندارد صحنه هایی از این دست در ورزشگاه دیده شود. من از هواداران خونه به خونه و طرفداران نساجی درخواست می کنم برای مسابقات بعدی با جو کاملا متفاوتی شرایط خوبی برای این مسابقه رقم بزنند. در نهایت دوستان بدانند رای کمیته انضباطی با وجود ینکه برای هر دو طرف تلخ بوده به دلیل بازدارندگی ذاتی انشالله باعث عدم تکرار این اتفاقات شود و من از اهالی فوتبال می خواهم با احترام به این رای، احترام خود به این نهاد را نشان بدهند تا شاید فوتبال از این به بعد فوتبال در فضایی بهتر انجام بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459rkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطفا بس کنید، این فوتبال کثیف را با خون ریزی کثیف تر نکنید
اختصاصی| یادداشت روز (حسین پنبه کار)؛

نساجی و درس عبرتی برای هوادارانش
اختصاصی| به بهانه رای کمیته انضباطی؛

خونه به خونه به صعود امیدوار شد/ جریمه ای به شیرینی عسل
اختصاصی| هدیه کمیته انضباطی به بابل؛