تاریخ انتشار: 1395/12/18 13:02
کد خبر: 224472

پیش بازی پرسپولیس-استقلال خوزستان؛ 90 دقیقه هیجان انگیز با نمایندگان آسیایی

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان فردا(19 اسفندماه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی پرسپولیس-استقلال خوزستان؛ 90 دقیقه هیجان انگیز با نمایندگان آسیایی

به گزارش فرتاک ورزشی، در حالیکه همه اهالی فوتبال پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌دانند اما برانکو می‌گوید اعداد و آمار باید قهرمانی را اعلام کنند. به این ترتیب روی کاغذ پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به 14 امتیاز دارد. در واقع سرخپوشان برای اینکه بی چون چرا قهرمان شوند از 7 بازی باقیمانده خود باید میانگین 2 امتیاز بگیرند. البته این در حالی است که براساس فرمول قهرمانی تیمی که بیش از 60 امتیاز بگیرد قهرمان است. پرسپولیس روز پنجشنبه می‌تواند انتقام فصل گذشته را هم از آبی‌های خوزستان بگیرد زیرا شاگردان برانکو با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمان نشدند. دیدار رفت دو تیم هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرخپوشان در این مسابقه مصدوم و محروم ندارند و تنها غایب آنها رامین رضائیان است که برانکو او را به دلیل انضباطی کنار گذاشته است. البته امیری، مسلمان و ربیع‌خواه دچار مصدومیت بودند که همراه تیم تمرین کرده‌اند.

استقلال خوزستان هم که با دو برد آسیایی به لیگ برتر بازگشته از نظر فنی کاملا آماده است اما از نظر شرایط تدارکاتی وضعیت نابسامانی دارد و سرمربی این تیم اعلام کرده که پول سفر به تهران را ندارند!

با این حال پرسپولیس نباید فریب شرایط استقلال خوزستان را بخورد این تیم از ابتدای فصل درگیر چنین مشکلاتی است. این بازی را می‌توان یک مسابقه فراتر از لیگ برتر دانست و دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. پرسپولیس به دنبال برد هفدهم است. سرخپوشان هنوز با 9 گل خورده قدرتمند‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند.

** شرایط دو تیم در جدول:

** گلزنان برتر:

پرسپولیس: مهدی طارمی 12 گل/ وحید امیری 6 گل

استقلال خوزستان: حسن بیت سعید 9 گل

** بهترین بازیکنان:

سید جلال حسینی با امتیاز 2.48 از پرسپولیس

حسن بیت سعید با امتیاز 2.89 از استقلال خوزستان

** ترکیب احتمالی دو تیم:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، صادق محرمی، حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محسن مسلمان، مهدی طارمی و وحید امیری / سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، محمد طیبی، عقیل کعبی، علی دغاغله، سلمان بحرانی، حسین بهرامی، مصطفی ماهی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و آلویس نانگ / سرمربی: اکبر پورموسوی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459z6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده سلطان قابوس با شکست بسته شد
کسب 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن؛

مشکلات مالیاتی آسیایی‌ها حل شد
خبر خوب برای نمایندگان ایران در آسیا؛