تاریخ انتشار: 1401/01/20 11:26
کد خبر: 23596

شروع دوباره رویاپردازی‌های تراکتور؛ هم‌بازی کانسلو در تبریز

تراکتور با خرید تیاگو فریرا، نشان داد دوباره قصد رویاپردازی‌های بزرگ را با مالکیت زنوزی دارد.
شروع دوباره رویاپردازی‌های تراکتور؛ هم‌بازی کانسلو در تبریز

 تراکتور این فصل، عجیب‌ترین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشته است. آن‌ها در سال‌های اخیر، به حاشیه عادت داشته‌اند اما در لیگ بیست و یکم، فقط درگیر حاشیه بودند و در زمین موفقیتی به دست نیاوردند. تراکتور به جای مدعی قهرمانی یا سهمیه، کاندیدای سقوط به لیگ یک است و فقط 4 امتیاز، با منطقه خطر فاصله دارد. اتفاقات هفته گذشته، تراکتوری‌ها را دوباره به بازگشت امیدوار کرده است. تماشاگران این تیم در بازی با مس رفسنجان، به ورزشگاه برگشتند. تراکتور، با یک گل حریفش را شکست داد و اولین بردش با ارطغرل ساغلام را به دست آورد. بردی که توانسته، کمی حاشیه امن در جدول برای‌شان ایجاد کند. محمدرضا زنوزی، بعد از حدود یک سال به این تیم برگشت و اعلام کرد، قصد واگذاری تراکتور را ندارد. اتفاقی که می‌تواند شرایط مالی باشگاه را تغییر دهد. در نهایت، یک خرید تازه از پرتغال، نشان داد آن‌ها دوباره می‌خواهند به یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران تبدیل شوند.

تیاگو فریرا، خرید جدید تراکتور است. مدافع پرتغالی، که سابقه بازی در همه رده‌های تیم ملی این کشور بجز بزرگسالان را دارد. او از 15 سالگی، عضو تیم‌های پایه تیم ملی پرتغال شد و تا رده زیر 21 سال، برای آن‌ها بازی کرد. تیمی که بازیکنانی مثل ژائو کانسلو و آندره گومز را در اختیار داشت. او در همان سنین، بازیکن پورتو بود و برای تیم دوم باشگاه به میدان می‌رفت. پریرا در سطح بزرگسالان، نتوانست روند خوبش را ادامه دهد و به همین دلیل، به فوتبال رومانی ترانسفر شد. او از سال 2017 تا 2020، در رومانی بود و برای یونیورسیتاتیا کرایووا بازی می‌کرد. او بعد از اینکه جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم از دست داد، راهی مجارستان و ام‌تی‌کی بوداپست شد. فصل پیش، فریرا نیمی از بازی‌های ام‌تی‌کی بوداپست برای این تیم به میدان رفت و این فصل هم، تا هفدهم توانست 11 بازی انجام دهد. در نهایت اما، سرنوشت او و این باشگاه به جدایی رسید تا در آخرین هفته‌های لیگ برتر به عنوان بازیکن آزاد، پیراهن تراکتور را بپوشد.

فریرا بیشتر از 4 ماه است، بازی نکرده و برای رسیدن به ترکیب اصلی تراکتور، زمان نیاز دارد. هر چند تراکتوری‌ها، بخاطر شرایط‌شان در جدول زیاد نمی‌توانند منتظر بمانند. نفت مسجدسلیمان در هفته‌های اخیر، نتایج خوبی گرفته و جایگاه تراکتور، در رده چهاردهم را به خطر انداخته است. بازگشت زنوزی، ورود پریرا و رسیدن به ثبات اما، می‌تواند شروع روزهای تازه‌ای برای تراکتوری‌ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45a9nd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور روی چه منطقی تصمیمش را تغییر داد