تاریخ انتشار: 1402/06/03 23:29
کد خبر: 600

اعلام زمان اولین بازی خرید جدید منچستر یونایتد از زبان تن هاخ

اریک تن هاخ اعلام کرد که راسموس هویلوند، خرید جدید شیاطین سرخ، به تمرینات این تیم در روز جمعه اضافه شده است و به اولین بازی خود برای این تیم نزدیک است.
اعلام زمان اولین بازی خرید جدید منچستر یونایتد از زبان تن هاخ

 این مهاجم 20 ساله با قراردادی به ارزش 72 میلیون پوند در این تابستان از آتالانتا به یونایتد پیوست اما هنوز موفق نشده تا اولین بازی اش برای این تیم را به انجام برساند. گزارش‌ها حاکی از این بوده اند که هویلوند می‌تواند در بازی روز شنبه منچستر یونایتد مقابل ناتینگهام فارست، بر روی نیمکت این تیم بنشیند اما تن هاخ چنین خوشبینی‌هایی را رد کرد و اعلام کرد که این مهاجم قدم بزرگی برای انجام اولین بازی اش برای یونایتد برداشته است.

سرمربی هلندی در اینباره گفت:" او نزدیک است. امروز او برای اولین بار به تمرین تیم اضافه شد، پس انتظار داریم که هفته آینده، اولین هفته تمرینی کامل خود را پشت سر بگذارد پس می‌شود گفت که به ورود به ترکیب نزدیک است."

مصدومیت‌ها در این هفته کمی شرایط را برای تن هاخ دشوار کرده است و میسون مونت و لوک شاو، به دلیل مصدومیت عضلانی، مدتی از میادین به دور خواهند بود. مصدومیت مونت به نگرانی‌هایی که درباره وضعیت خط هافبک یونایتد وجود دارد اضافه کرده است، در حالی که طرفداران این تیم، از مشکلاتی که هافبک‌های این تیم در دو هفته ابتدایی و در میانه زمین با آن دست و پنجه نرم کردند نگران هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aaq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خرید جدید منچستریونایتد نیامده مصدوم شد!