تاریخ انتشار: 1395/05/30 13:36
کد خبر: 266672

خالدی:اگر دو نفر از فولاد بروند به این تیم برمی‌گردم

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا می‌گوید به خاطر مدیرعامل این باشگاه این تیم را برای فعالیت انتخاب کرده است
خالدی:اگر دو نفر از فولاد بروند به این تیم برمی‌گردم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،

امید خالدی در گفتگو با ایسنا درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: وضعیت تیم بسیار خوب است. بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم. یکی از دلایلی که من سایپا را برای حضور در این تیم انتخاب کردم مدیرعامل این باشگاه بود. مدیرعامل باشگاه از شخصیت خیلی خوبی برخوردار است و مهم‌ترین دلیل برای پیوستم به سایپا بود. خوشحالم که تا اینجا وضعیت خوبی در جدول داریم و توانستیم با توجه به پتانسیلی که داریم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم در آینده هم بتوانیم پیروزی‌های دیگری به دست بیاوریم و شرایط تیم‌مان را بهبود ببخشیم و در آخر فصل سهمیه آسیا را بگیریم.

وی درباره دیدار هفته پنجم تیمش برابر فولاد اظهار کرد: من بازیکن فولاد بودم و به سایپا آمدم و سال‌ها برای فولاد بازی کردم اما الان بازیکن سایپا هستم و با تمام وجودم برای موفقیت سایپا تلاش خواهم کرد. این را بدانید فولاد هم تیم من بوده و هم تیم آقای فرکی بوده، ما با آقای فرکی فوتبال را قهرمان کردیم و به آسیا بردیم. تماشاگران با فولاد هم شاد بودند و هم روزهای ناراحت‌کننده‌ای را سپری کردند. ما با برد فولاد شاد شدیم و با باختش گریه کردیم. همیشه دوست داشتم باعث خوشحالی مردم خوزستان شوم اما متاسفانه قسمت نشد امسال در فولاد بمانم.

خالدی گفت: همه مردم دلایل جدایی مرا از فولاد می‌دانند. دیگر نمی‌خواهم درباره دلایل جدایی‌ام صحبت کنم آنهایی که خیلی بهتر فولاد را می‌شناسند، می‌دانند به چه دلیل از این تیم جدا شدم. متاسفانه افرادی که فوتبالی نیستند تصمیم می‌گیرند. من فولاد را دوست دارم، عشقم فولاد است و مطمئنا اگر یکی دو نفر از باشگاه فولاد بروند دوباره به این باشگاه بر می‌گردم تا فوتبالم را در آنجا ادامه دهم اما تا زمانی که آن افراد در باشگاه هستند من جایی در فولاد نخواهم داشت.

او در پایان افزود: از مردم اهواز می‌خواهم از نعیم سعدوای حمایت کنند. نعیم مربی با دانشی است که اگر از او حمایت شود و به او زمان بدهند مطمئنا می‌تواند نتایج خوبی با فولاد بگیرد. من برای این باشگاه و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ejno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکوی کاملا جدی و پی گیر در تمرینات