تاریخ انتشار: 1398/05/12 16:01
کد خبر: 92200

مالک شهدای مازندران : قطعا در لیگ دو تیمداری می‌کنیم / صابر میرقربانی به فکر لیگ سه باشد+سند

مالک تیم فوتبال شهدای مازندران طی گفتگویی از حضور قطعی این تیم در لیگ دو خبر داد.
مالک شهدای مازندران : قطعا در لیگ دو تیمداری می‌کنیم / صابر میرقربانی به فکر لیگ سه باشد+سند

مهدی نادری راد در واکنش به مصاحبه‌ی صابر میرقربانی در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی گفت: امتیاز باشگاه شهدای بابلسر را خریداری کردیم و نام آن را شهدای مازندران گذاشتیم. این تیم مدت‌هاست شکل گرفته است و بهتر است که صابر میرقربانی به فکر لیگ سه و تیمش باشد و خود را در کاری که به وی ربطی ندارد دخالت ندهد. فرماندر، شهردار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و ... بابت فروش امتیاز باشگاه به بنده نگاه مثبت داشتند و من نیز بعنوان یک سرمایه گذار، می‌خواهم در بابلسر تیمداری کنم.

وی افزود: ما نماینده استان مازندران در لیگ دو هستیم و طرف حساب بنده نیز آقای موسوی می‌باشد که تیم را از ایشان خریداری کرده و تیمی که میرقربانی آن را تمرین می‌دهد، در لیگ سه کشور حضور پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرماندار و محجوب پروین چون از تیم فوق صاحب منافع بوده اصرار به انکار داشته و خودشان را صاحب تیم میدانند. این موضوع خارج فوتبال و سیاسی بوده و به زور قصد فسخ مبایعه نامه را داشتند و تحت هیچ شرایطی از حق و حقوق خود به عنوان مالک جدید باشگاه شهدای مازندران (بابلسر) نگذشته و باتمام امکانات و قدرت به تیمداری در بابلسر ادامه میدهیم و از تهدیدها افراد سیاسی واهمی نداشته و قانونا تیم متعلق به ما بوده و هدف ما فقط خوشحالی مردم مخصوصا بابلسریهای عزیز می‌باشد.

ذوالفقار شریفی افزود: مشخص است که صابر میرقربانی دنبال چه اهدافی است و چون در این سال‌ها نتوانسته به جایگاهی در فوتبال کشور دست یابد، خود را به در و دیوار می‌زند تا القا کند در لیگ دو تیم دارد، در صورتی که اینچنین نیست و ما تیم را گرفتیم و انشالله با نام شهدای مازندران در لیگ دو شرکت می‌کنیم و در بابلسر نیز از تیم‌ها پذیرایی خواهیم کرد.

photo_2018-11-24_22-41-10


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45j9a9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شمالی‌ها در اندیشه جبران شکست هفته گذشته / بعثت در کمین صدر
پیش بازی شهدای بابلسر و بعثت کرمانشاه

جدال قعر نشین های جدول برای بقا / سلام مس به لیگ سه!
پیش بازی مس شهر بابک-شهدای بابلسر