تاریخ انتشار: 1396/03/01 14:50
کد خبر: 209248

منصوریان و نگرانی در دیدار آسیایی/ علیمنصور دوست دارد تیم اول پایتخت باشد

دیدار تیم های استقلال و العین امارات تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد گردید که می تواند این بازی برای استقلال و منصوریان بسیار اهمیت داشته باشد.
منصوریان و نگرانی در دیدار آسیایی/ علیمنصور دوست دارد تیم اول پایتخت باشد

منصوریان در بازی مقابل العین از سری مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، امیدابراهیمی و امید نورافکن را در اختیار ندارد  این یعنی در میانه میدان با کمبود بازیکن روبرو بوده و نباید کوچکترین اشتباهی از این تیم و به ویژه خط میانی آن و بازیکنان جانشین سر بزند.

 

دیدار خانگی در ورزشگاه آزادی تهران، یعنی یک امتیاز مثبت که با حضور پر شور هواداران آبی پوش باید بهترین بهره را از آن برد به طوری که تنها پیروزی است که می تواند خیال هواداران پر شور استقلال را برای بازی برگشت راحت نماید و البته در مرحله اول گل نخوردن مهم ترین اصلی می باشد که باید منصوریان بر اساس آن تفکرات خود را پیاده نماید .

 

دومین امر مهم برای عبور از این مرحله، پیروزی بر حریف آن هم با بیش از یک گل است که البته همان طور که عنوان گردید نباید برای دست یافتن به این امر مهم از ابتدا و با عجله به حمله نپردازند و در ادامه با حملات حساب شده به دروازه حریف شرایط گل زدن و در نهایت پیروزی را کسب نمایند.

 

منصوریان در این بازی علاوه بر پیروزی به دنبال این است که فراتر از حریف دیرینه خود یعنی پرسپولیس نتیجه بگیرد و بتواند عقب ماندگی استقلال که در لیگ برتر و بعد از سرخپوشان قرار گرفته بود را در لیگ قهرمانان آسیا جبران نموده و از وضعیت بهتری نسبت به رقیب خود برخوردار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k5j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر العین امارات