تاریخ انتشار: 1396/02/03 21:13
اختصاصی| سرپرست بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 215148

سیف الله پور: در حق بادران کم لطفی شد/ اول فصل کار را با ربیعی آغاز کرده بودیم

سرپرست تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که در لیگ یک، در حق بادران کم لطفی صورت گرفته است.
سیف الله پور: در حق بادران کم لطفی شد/ اول فصل کار را با ربیعی آغاز کرده بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، بادران تهران در فصل جدید فراز و نشیب های بسیاری را دنبال کرد که شاید اگر کمی شانس با او یار بود الان می توانست یکی از تیم های صعود کننده به لیگ برتر باشد.

باشگاه بادران علی رغم این که نتوانست به لیگ برتر صعود نماید اما یک نشانه خوب از یک باشگاه حرفه ای بود که دارد به سمت بهتر شدن و رعایت قوائد بازی را دنبال کردن پیش می رود .

برای پی بردن به برخی از شرایط این باشگاه به سراغ سرپرست فعال بادران رفتیم که ماحصل گفتگو با ایزد سیف الله پور  را در ذیل می خوانید:

 

* اول فصل کار را با ربیعی آغاز کرده بودیم

در ابتدا اگر بخواهیم بادران را ارزیابی کنیم، به دو بخش می توانیم رجوع کنیم. بخش اول ارزیابی بادران مربوط به نیم فصل اول می باشد که تیم کار را با اکبر میثاقیان شروع کرد که در اینجا نمی خواهم اسم مربی ای را به زبان بیاورم اما در ابتدای فصل ما کار را با محمد ربیعی شروع کرده بودیم و استارت کار را با ایشان زده بودیم اما بنا به درخواست مدیریت باشگاه به یک‌باره آقای میثاقیان عهده دار نیمکت بادران شد. وی نیز تیم را با توجه به بازیکنان مدنظر خود که در اندیشه داشت تیم را بست. در نیم فصل اول نتوانست جواب خواسته های مدیران باشگاه را بدهد به همین دلیل ایشان بنا به درخواست مدیران باشگاه نیمکت تیم را به محمد ربیعی واگذار کرد.

 

* می دانستم باحمایت ربیعی نتیجه می‌گیریم

بنده در سال گذشته نیز با محمد ربیعی کار کرده بودم و کاملا از این مربی با دانش شناخت داشتم و این را می دانستم که در صورت حمایت می تواند نتایج قابل قبولی را کسب کند و اگر نگاهی به نتایج نیم فصل دوم بادران بیندازیم متوجه این مهم می شویم. بادران در نیم فصل دوم تنها متحمل یک شکست شده بود، که آن هم در دیداری پر حاشیه مقابل مس کرمان در خارج از خانه بود که متاسفانه یک پنالتی را نیز توسط سعید واسعی از دست دادیم.

 

* حق بادران بیشتر از این رتبه بود

تیم ما در صورت پیروزی در دو بازی باقیمانده از لیگ، بهترین تیم نیم فصل دوم رقابت ها می شود. احساسم این می باشد که حق بادران در نیم فصل دوم بالاتر از این جایگاه می باشد. البته این را نیز بگویم که در چند بازی مقابل فولاد یزد، گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، نساجی مازندران و اکسین البرز، حاکم مطلق میدان بودیم و اگر حداقل چهار امتیاز از این بازی های فوق که نام بردم می گرفتیم، الان بادران مدعی اول صعود به لیگ دسته اول بود که متاسفانه این امر میسر نشد.

 

* بادران جزو تیم‌هایی است که فوتبال باکیفیتی ارائه می‌داد

به هر حال بادران سال اولی بود که لیگ دسته اول را تجربه می کرد و محمد ربیعی هم نمی توانست آن چنانی به تیم تغییرات بدهد و البته به گفته شاهدان عینی، تیم ما جزو بهترین تیم هایی بود که فوتبالی با کیفیت را ارائه می دهد و حتی اکثر تیم هایی که با آنان مسابقه داشتیم پس از پایان بازی در مصاحبه های خود اشاره می کردند که فوتبال قشنگی را از بادران شاهد بودیم.

 

* تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید ازهمین حالا برنامه ریزی کند

با توجه به شناختی که دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی از محمد ربیعی داشتند امسال ترجیح دادند که خیلی زودتر با تمدید قرارداد وی به استقبال فصل جدید بروند و با تمرکزی خوب در این دو بازی باقی مانده به میدان بروند اگر که تیم صعود کرد که بسیار آرمانی می باشد و اگر هم از صعود بازماندیم با برنامه ریزی منظم و حساب شده به استقبال فصل جدید برویم تا اولین تیمی باشیم که چند هفته زودتر در رقابت های فصل آینده به لیگ برتر صعود کنیم و فکر می کنم اگر تیمی که می خواهد در فصل آینده قهرمانی را کسب کند باید از همین امروز به دنبال یارگیری باشد.

 

* اگر یک درصد شانس صعود داشته باشیم، برای آن خواهیم جنگید

فوتبال است و هزار اما و اگر. اگر گریزی به فصل قبل بزنیم شاید کمتر کسی این را تصور می کرد که ماشین سازی و صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود کنند، اما شاهد بودید که این اتفاق افتاد و به لیگ برتر راه پیدا کردند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و اگر یک درصد شانس صعود داشته باشیم، مطمئن باشید که با تمام وجود در این دو بازی باقی مانده به میدان می رویم. بادران اگر بازی فردا را پیروز از میدان خارج شود و در بازی های گل گهر و ملوان، نتایج باب دل ما رقم بخورد قطعا هفته پایانی لیگ بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

 

* چطور بازیکن ما را چهار جلسه محروم می‌کنند؟

در مورد سوال شما در مورد فقدان کریم اسلامی در چند بازی که به دلیل محرومیت بود باید بگویم که به نکته خوبی اشاره کردید. وقتی یک مربی در نیم فصل دوم می رود و بازیکنی را انتخاب می کند قطعا بر روی آن حساب می کند. محمد ربیعی نیز کریم اسلامی را انتخاب کرد تا عصای دست وی باشد. اسلامی بازیکن باکیفیتی می باشد و نبود او در تیم احساس شد و اگر به بازی های ما نگاهی اجمالی داشته باشید متوجه می شوید که حضور وی بسیار تاثیر گذار برای ما بود. او بازیکن با اخلاقی نیز می باشد درست است که یک اشتباهی را مرتکب شد ولی بنده این عقیده را دارم که در حق این بازیکن اجحاف شد چرا که بازیکنان دیگری نیز مشابه این حرکت را انجام دادند اما به دلیل مصلحت بعضی از آقایان، این بازیکن در بازی با نساجی در قائمشهر در مقابل ما استفاده شد، چگونه است که بازیکن تیم ما را چهار جلسه محروم می کنند ولی برای تیم های دیگر این چنین نیست. به هر حال نبود وی در تیم احساس شد و در چند بازی که می توانستیم از تجربه و بازی وی استفاده کنیم موفق به برد نشدیم.

 

* امیدوارم مسئولین لیگ یک زیر قول‌هایشان نزنند

 یک تشکر از مسئولین اجرایی مسابقات و در راس آن ها آقای محمود زاده که نظم خاصی را به رقابت های این فصل داد می کنم. اما در بعضی از مسائل یک سری اتفاقات افتاد که امیدوارم در فصل آینده شاهد آن نباشیم. یکی از این مسائل این بود که در ابتدای فصل در رسانه ملی در حضور میلیون ها هوادار فوتبال، آقای بهروان بنا به درخواست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مراسم قرعه کشی اشاره کرد که دو و نیم تیم به لیگ برتر صعود می کنند اما یک نفر به راحتی این تصمیم را وتو کرد و تصمیم بر این شد که دو تیم به لیگ برتر صعود کنند. امیدوارم که در دو هفته باقی مانده از رقابت های لیگ دسته اول چه تیم هایی که تکلیف آن ها مشخص و چه آن دسته از تیم هایی که در تکاپوی صعود قرار دارند، فوتبالی پاک را ارائه دهند تا حق به حق دار برسد و هر تیمی که به لیگ برتر صعود کند ما اولین تیمی هستیم که به آنان تبریک می گوییم.

 

* در حق بادران کم لطفی شد

البته من به شخصه این مهم را بیان می کنم که در حق بادران کم لطفی شد و اگر آن اشتباهات داوری برای ما رخ نمی داد تیم ما در کورس صعود به لیگ برتر قرار داشت. در پایان یک تبریک ویژه به مدیر عامل و هیئت مدیره بادران بابت تمدید قرارداد محمد ربیعی می گویم و انشاالله که در سال آینده خبر های خوشی را از تیم بادران خواهید شنید.

 

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kpxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای خاص فوتبال ایران قراردادش را تمدید کرد
اختصاصی| اولین سرمربی فصل 96-97 مشخص شد؛