تاریخ انتشار: 1396/02/26 17:51
کد خبر: 210396

طارمی به حرف مربیانش گوش کند نه رفیق و مدیربرنامه‌هایش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توصیه‌ای جالب به بهترین گلزن تیمش کرد.
طارمی به حرف مربیانش گوش کند نه رفیق و مدیربرنامه‌هایش!

برانکو ایوانکوویچ با اشاره به انتخابش از سوی یک برنامه‌های تلویزیونی به عنوان بهترین مربی فصل اخیر لیگ برتر گفت: برنامه را ندیدم اما خیلی خوشحالم. از بازیکنان و همکارانم در کادرفنی ممنونم زیرا این موفقیت با تلاش آنها به دست آمده است. بدون آنها نمی‌توانستم کاری کنم و به همین خاطر از آنها تشکر می‌کنم.

وی درباره اینکه چه توصیه‌ای برای طارمی دارد تا اشتباه فصل قبل خود را در انتخاب باشگاه خارجی تکرار نکند، اظهار داشت: نصیحت من به او این است که حرف مربیان خود را گوش بدهد نه رفیق و مدیربرنامه‌هایش را و اصلی‌ترین توصیه من به او نیز این است؛ کار، کار و کار.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که «اگر طارمی در انتخاب تیم خارجی فصل بعد خود نیز مجدداً دچار اشتباه شود، راه بازگشتی برای او وجود دارد یا خیر؟»، اظهار داشت: طارمی بازیکنی حرفه‌ای است و طبیعی است که همیشه این احتمال وجود دارد بازیکن در یک محیط جدید نتواند خود را پیدا کند. خیلی بازیکنان مانند فالکائو هستند که رفتند و نتوانستند در باشگاهی مانند منچستریونایتد موفق شوند. نمی‌شود به این انتخاب‌ها اشتباه گفت چرا که این جزو زندگی و کار این بازیکنان است. سال گذشته نیز طارمی مرتکب اشتباهی نشد و به باشگاه آمد و اطلاع داد و با مشورت رفت. همه باید این را بفهمیم این حرفه‌ای‌گری است و هر کسی سعی می‌کند بهترین گزینه را برای آینده خود انتخاب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kzjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری پرسپولیس در بهشت یخ زده