تاریخ انتشار: 1395/07/25 18:50
کد خبر: 255272

محمود فکری: مسئولان شمالی از بازیکنان و تیم‌ها حمایت نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: ما بیشترین ضربه را از این مسئولین می‌خوریم. مسئولان تبریزی و اصفهانی به خوبی تیم‌هایشان را حمایت می‌کنند اما در شهرهای شمالی این حمایت وجود ندارد.
محمود فکری: مسئولان شمالی از بازیکنان و تیم‌ها حمایت نمی‌کنند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود فکری پس از شکست یک بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری گفت: به تیم ملوان تبریک می‌گویم و کادرفنی و مردم خوب انزلی، بازی خوبی انجام شد و در هر دو نیمه موقعیت‌های گلزنی ایجاد شد. ملوان از موقعیتی که به دست آورد استفاده کرد. بارفنی بازی خوب بود و برای هر دو تیم بازی سنگینی بود. تا آخرین لحظات نتیجه مشخص نبود. ملوان اشتباهی نکرد که امتیاز از دست بدهد.

وی ادامه داد: فیلم بازی را ببینید تیم ما در هر دو نیمه موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه ملوان ایجاد کرد اما شاید بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر باعث شد بازنده شویم.

فکری در مورد اعتراض هواداران به بازیکنان نساجی و حواشی ایجادشده گفت: حواشی هم همیشه هست. تیمی که هوادار دارد و هوادارانش زحمت می‌کشند مسیر طولانی را طی می‌کنند دوست دارند برنده شوند. از آنها ممنون هستم که به ما انرژی می‌دهند. فوتبال همیشه اینجوری نیست که برنده شوی، هواداران باید همیشه تیم‌شان را دوست داشته باشند چه بازنده شود چه برنده.

سرمربی نساجی در مورد دلیل اینکه تیم‌های شمالی در لیگ برتر نیستند گفت: از نظر فنی بازیکنان ای کیوی بالایی دارند. هوش بالایی دارند بازیکنان مازندرانی و گیلانی اما مسئولینی باید باشند که باشگاه‌ها و بازیکنان را حمایت کنند ما بیشترین ضربه را از این مسئولین می‌خوریم. مسئولان تبریزی و اصفهانی به خوبی تیم‌هایشان را حمایت می‌کنند اما در شهرهای شمالی این حمایت نیست و هواداران باید تاسف بخورند.

وی در مورد وضعیت مالکیت باشگاه نساجی  گفت: پرهام توجه بیشتری می‌خواهد او از استان ما نیست وقتی به او بی‌توجهی و بی‌احترامی می‌شود می‌گوید چرا باید سالی ۳تا ۵ میلیارد تومان هزینه کنم. وقتی فردی برای سرمایه‌گذاری می‌اید باید به آنها احترام گذاشت اما هنر ما این است که سرمایه‌گذاران را از منطقه فراری می‌دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lwdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی رمضانی: امیدوارم بتوانم عصای دست محمود فکری باشم
بازیکن نساجی؛