تاریخ انتشار: 1396/03/20 15:14
رحمانی یا حسینی؛
کد خبر: 204772

سرمربی خونه به خونه فردا رسما اعلام می‌شود؟!

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل فردا به طور رسمی اعلام خواهد شد.
سرمربی خونه به خونه فردا رسما اعلام می‌شود؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره مالکان باشگاه بابلی قصد دارند استارت کار فصل جدید خود را از فردا (یکشنبه) بزنند و در اولین اقدام، سرمربی فصل آینده خود را به هواداران معرفی کنند. از بین گزینه‌هایی که برای هدایت تیم خونه به خونه مطرح شده است، نام دو مربی برجسته‌تر از سایر گزینه‌هاست. نگاهی به عملکرد گزینه‌های احتمالی فرد اول نیمکت خونه به خونه برای فصل آینده خواهیم انداخت:

1. سید مجتبی حسینی(ذوب‌آهن اصفهان)

سید مجتبی حسینی متولد 1 آذر 1352 می‌باشد. او سابقه مربی‌گری در تیم‌های نساجی، صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه دارد و در فوتبال ایران به یک کاریزما (رهبر) معروف می‌باشد. حسینی در دوران ورزشی‌اش در سابقه حضور در شمال را دارد و به مدت 6 سال در تیم نساجی در پست مهاجم توپ می‌زد. حسینی فصل قبل و با جدایی یحیی گل‌محمدی از تیم ذوب‌آهن توسط هیات مدیره این تیم به عنوان سرمربی در لیگ برتر حضور یافت و اگر بخواهیم نتایج او به همراه ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را با یک سری بازیکنان جوان و ناآشنا بررسی کنیم، درخواهیم یافت که او کار بزرگی برای اصفهانی‌ها با دستان خالی انجام داد. جنگ در سه جبهه سخت و طاقت فرسا از او یک مربی باتجربه و کاربلد ساخته است و شمّ بالای فنی‌اش و کار با بازیکنان جوان نیز برای همگان ثابت شده است. حسینی از تیم بحران زده ذوب‌آهن در فصل گذشته یک تیم مدعی ساخت و تا روزهای پایانی، برای گرفتن سهمه درحال جنگیدن بودند و این انتظار می‌رود که او با ورود به تیم بحران زده خونه به خونه، آنها را به ساحل آرامش برساند.

2. حسین رحمانی(امید خونه به خونه)

حسین رحمانی سرمربی فصل گذشته امیدهای خونه به خونه در لیگ برتر امیدهای کشور توانست تیمش را در عین ناباوری قهرمان کند، آن هم چندین هفته قبل از پایان مسابقات. رحمانی از سه ماه قبل از آغاز بازی‌ها، از بازیکنان مستعد تست گیری کرد و اسکلت تیمش را از همان تست‌گیری‌ها تشکیل داد و بازیکنانش نیز با انگیزه‌ای که داشتند جنگیدند تا قهرمان شدند. رحمانی از فن بالایی در فوتبال پایه دارد و در لیگ یک مناطق کشور نیز امیدهای خونه به خونه را به قهرمانی رساند. حسین رحمانی که دو فصل پیش با جدایی اکبر میثاقیان چندین هفته روی نیمکت بزرگسالان نشسته بود، چندان درخشان ظاهر نشد و همین مسئله، کمی مدیران تیم بابلی را برای دادن تیم بزرگسالان به او دچار تردید کرده است.

به نظر می‌رسد با توافقی که بین این دو گزینه صورت خواهد پذیرفت، حسین رحمانی به عنوان سرمربی امیدهای خونه به خونه باقی بماند و بازیکنانی که ساخته را به بزرگسالان بدهد و مجتبی حسینی از این بازیکنان در لیگ یک بهره بگیرد و این دو مربی کار بلد، استعدادهای خوبی را به فوتبال کشور تحویل دهند که هم به نفع بازیکنان باشد، هم به نفع باشگاه خونه به خونه.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vexd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد محمودی بر سر دو راهی بابل-رفسنجان!
توافق نهایی با سیاه‌جامگان صورت نگرفت؛

6 بازیکن خونه به خونه ماندنی شدند بقیه رفتنی!
12 بازیکن امید به بزرگسالان اضافه می‌شوند؛

لیست خروجی خونه به خونه بهتر از لیست ورودی؟!
اختصاصی| ستاره‌هایی که پول گرفتند و رفتند؛

نتیجه دربی مازندران 3-0 به سود نساجی شد
به دلیل عدم حضور تیم خونه به خونه؛