تاریخ انتشار: 1396/03/29 13:50
کد خبر: 202496

آخرین امید تراکتورسازان به استعلام فیفا/ تکلیف عشوری امروز مشخص می‌شود

تکلیف بازیکن بدشانس تراکتورسازان امروز از سوی فیفا مشخص می‌شود.
آخرین امید تراکتورسازان به استعلام فیفا/ تکلیف عشوری امروز مشخص می‌شود

 سینا عشوری هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به دلیل مصدومیت طولانی‌مدتش در اوایل لیگ شانزدهم در نقل و انتقالات زمستانی طی توافقی دو جانبه بین او و باشگاه تراکتورسازی، نامش از فهرست سرخ‌پوشان برای نیم‌فصل دوم خارج گردید اما در مقابل قراردادش تا پایان لیگ هفدهم تمدید شد و هدف از انجام این کار این بود که با جذب یک بازیکن دیگر خلاء حضور عشوری در ترکیب تراکتورسازان در دور برگشت مسابقات پر شود.

اما این اتفاق مقارن شد با حکم فیفا و محرومیت نماینده تبریز از پنجره نقل و انتقالات و به دنبال آن تراکتورسازان نتوانستند یار جدید به خدمت بگیرند و نیز سینا عشوری را که نامش از لیست تیم خط خورده بود، از دست دادند تا به عبارتی فعل و انفعال صورت گرفته در مورد بازیکن محبوب پرشورها با عنوان بازی دو سر باخت برای نماینده تبریز تعبیر شود.

البته این پایان کار نبود و مسئولان تراکتورسازی مدعی شدند اقدام مذکور در زمان محرومیت تیمشان از پنجره نقل و انتقالات صورت گرفته و به همین علت باید همچون سایر نقل و انتقالات تیم در نیم‌فصل منتفی شود که در پاسخ به این ادعا سازمان لیگ اعلام کرد چون قرارداد عشوری غیرفعال شده و بازیکن آزاد محسوب می‌شود، بنابراین نمی‌تواند قراردادش را تمدید کند.

با این حال تراکتوری‌ها ناامید نشده و آخرین شانس خود برای حفظ سینا عشوری را در مراجع قانونی فیفا جست‌وجو می‌کنند. آنها هفته گذشته طی نامه‌ای به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پیگیر وضعیت این بازیکن شدند و اعلام کردند چون او بازیکن جدید محسوب نمی‌شود، اجازه بدهند قراردادش بار دیگر ثبت شود. در این نامه حتی به این موضوع اشاره شده که سینا عشوری از یک و نیم سال پیش بازیکن باشگاه بوده و تاکنون هم تمامی حق و حقوق او و هزینه‌های درمانی‌اش پرداخت شده است.

گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی امروز پاسخ استعلام خود را از فیفا دریافت خواهد کرد و حال باید دید که آیا این نهاد بین‌المللی اجازه ثبت قرارداد عشوری با سرخ‌پوشان تبریز را خواهد داد یا خیر؟

آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که فیفا نشان داده در مورد قوانین خود بسیار سخت‌گیر است تا جایی که حتی فرجام‌خواهی باشگاه بزرگی چون بارسلونا برای لغو محرومیت را نپذیرفت، لذا در مورد قضیه عشوری فقط به یک حالت می‌تواند خلاف این امر رخ دهد و آن هم این است که حق با تراکتورسازان باشد و فسخ قرارداد این بازیکن نامعتبر اعلام گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vkpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عشوری: منتظر پاسخ استعلام فیفا هستم