تاریخ انتشار: 1396/04/07 13:14
مشکل جدی در انتظار باشگاه بابلی؛
کد خبر: 200248

محمدحسین باباگلی لباس نفت تهران را بر تن خواهد کرد!

باشگاه خونه به خونه بابل پس از تصمیم بر تکیه بر نیرو های جوان و بومی خود بر خلاف سال های گذشته در حال آماده سازی برای فصل جدید لیگ ۱ می باشد که در این مسیر دچار مشکلاتی شده است. پیشنهادات تیم های دیگر به بازیکنان این تیم موجب سر در گمی خونه به خونه ای ها شده است!
محمدحسین باباگلی لباس نفت تهران را بر تن خواهد کرد!

 از‌ گوشه کنار به گوش رسیده جدا از تیم ملوان که خواهان چند بازیکن تیم خونه به خونه شده است این بار تیم نفت تهران نیز به سراغ یکی از بازیکنان تیم خونه به خونه آمده است. یکی از نزدیکان استیلی تماسی تلفنی با باباگلی داشته است و احتمال اینکه باباگلی به تیم نفت تهران بپیوندد وجود دارد.

پس از شایعه های فراوان بر سر انتخاب سرمربی نفت تهران، حمید استیلی که یکی از گزینه های اصلی تیم نفت تهران می باشد طی تماس تلفنی یکی از نزدیکان استیلی با محمد حسین باباگلی این شایعه را به وجود می آورد که باباگلی در راه پیوستن به تیم قهرمان جام حذفی فوتبال ایران است!

پس از قهرمانی تیم امید خونه به خونه در لیگ برتر فوتبال کشور چند بازیکن این تیم که از ارکان اصلی قهرمانی این تیم می باشند مورد توجه تیم های دیگر قرار گرفتند، باید ببینیم خونه به خونه آن طور که باید از ستاره های جوان تیمش استفاده می کند یا یکی پس از دیگری آن ها را از دست می دهد؟! این شایعه در آن جا قوت می گیرد که باباگلی سابقه ی همکاری با استیلی را در راه آهن ‌داشته‌است.

پس از کش و قوس های فراوان و بازگشت بازیکنان ملوانی تیم خونه به خونه حال باید ببینیم باباگلی رهسپار تهران خواهد شد؟ اما نکته ی حائز اهمیت حضور باباگلی در تمرینات پیش فصل این‌ تیم می باشد اما شایعات زیادی پیرامون بازیکنان تیم خونه به خونه وجود دارد حال باید ببینیم باباگلی در تیم شهر خود باقی خواهد ماند یا خیر.

باید این نکته را نیز خاطر نشان کرد که باباگلی با خونه به خونه دو سال دیگر قرارداد دارد و برای جداسازی از باشگاه بابلی و پیوستن به تیم لیگ برتری، باید مبلغ رضایت‌نامه وی پرداخت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vwk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!
سومین رکب دست‌نشان به بابلی‌ها؛

خونه به خونه بازیکن جدید جذب نخواهد کرد
پایان پرونده نقل و انتقالاتی بابلی‌ها؛

مدافع صبای قم به خونه به خونه پیوست
هفتمین ورودی بابلی‌ها؛