تاریخ انتشار: 1396/03/30 14:52
سومین رکب دست‌نشان به بابلی‌ها؛
کد خبر: 202262

محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!

نادر دست نشان در اولین اقدام خود علیه تیم سابقش، امیرحسین یحیی زاده را جذب کرد.
محمدحسین باباگلی به ملوان خواهد پیوست؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست نشان که نیم فصل دوم فصل گذشته را روی نیمکت خونه به خونه سپری کرد و با کنار گذاشتن بازیکنان اسم و رسم دار، به چند بازیکن تیم امید خونه به خونه میدان داده بود، امروز صبح امیرحسین یحیی زاده که از پایه‌های باشگاه متین بابل و خونه به خونه رشد کرده بود را برای ملوان جذب کرد تا اولین رَکب خود را به تیم سابقش زده باشد.

وی که به شدت در انتظار حضور روح الله باقری در انزلی بود، با پاسخ منفی این بازیکن مواجه شد تا باقری عنوان کند که فصل آینده در خونه به خونه خواهد ماند و بابل را ترک نخواهد کرد.

دست نشان در سومین اقدام خود، با پژمان نوری بازیکن سابق خونه به خونه برای پیوستن به ملوان به توافقات نهایی دست یافت و به او اجازه داد تا در تمرینات این تیم شرکت کند تا دومین رکب را به تیم سابق خود زده بود.

او در چهارمین اقدام خود علیه باشگاه سابقش، این بار دست روی محمدحسین باباگلی گذاشته است. این بازیکن چپ پا و خوش تکنیک فصل گذشته و مقابل خیبر فقط فرصت دو دقیقه خودنمایی در لیگ یک را به دست آورده بود که در بدو ورود به زمین، گل چهارم تیمش را وارد دروازه خیبر کرده بود و مورد توجه اهالی ورزش قرار گرفت.

البته چند بازیکن دیگر امید خونه به خونه نیز مورد توجه دست نشان قرار گرفته‌اند اما این بازیکنان با باشگاه خونه به خونه قرارداد سه ساله دارند و فقط برای گذراندن خدمت سربازی می‌توانند از خونه به خونه به مدت دو فصل جدا شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngypg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛ نادر دست نشان سرمربی ملوان شد
با تایید اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان؛

پژمان می‌ماند، مازیار به انزلی برمی‌گردد!
اختصاصی| پرونده نقل و انتقالاتی دو انزلی‌چی؛

شکایت باشگاه گل گهر از بازیکن جدید ملوان
اشتباه مهیار نوری در عقد قرارداد با ملوان؛