تاریخ انتشار: 1396/11/02 20:11
اختصاصی|
کد خبر: 163524

داوود سیدعباسی: تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی‌هایمان بدون تماشاگر است/ لیگ دو، می‌تواند به تیم ملی کمک کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب تهران گفت: تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی‌هایمان بدون تماشاگر است.
داوود سیدعباسی: تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی‌هایمان بدون تماشاگر است/ لیگ دو، می‌تواند به تیم ملی کمک کند

 ماحصل گفتگوی داوود سیدعباسی سرمربی جوان تیم استقلال جنوب تهران با خبرنگار "فرتاک ورزشی" را در ذیل می‌خوانید:

*خداروشکر بعد از کسب نتایج ضعیف، دو هفته است که نتایج بهتری کسب کردیم و بار دیگر به روند رو به رشد خود رسیدیم البته لیاقت ماهم بیشتر از این است با وجود بازیکنان ارزنده در تیم که اکثر آن ها فوتبال خوبی را ارائه میدهند وضعیت بهتر از این خواهد شد. بعداز کسب دو نتیجه ضعیف بازیکنان بهتر کار کردند وتیم ما به نتایج مطلوبی دست یافت. با برگزاری تمرینات به طور منظم باید ببینیم در سه هفته پایانی چه اتفاقی خواهد افتاد.

* باتوجه به شناختی که از تیم خود داریم مقابل تیم های حریف ظاهر میشویم و من با تیم های دیگر آشنایی ندارم. باتوجه به در اختیار داشتن بازیکنان فنی و پتانسیلی که استقلال جنوب دارد در تمام بازی ها برای کسب سه امتیاز به میدان میرویم.

* ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و همه چیز در دست خودمان است. سه بازی حساس در پیش داریم و به دنبال کسب برد در این سه دیدار هستیم. نحوه بازی تیم های دیگر هم ملاک ما نیست و صعودمان قطعی است.

* در بازی قبل با توجه اینکه سه بر صفر پیروز شدیم اما با احترامی که برای بازیکنان و کادرفنی تیم حریف قائل هستم، باید گل های بیشتری را به ثمر میرساندیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. با لطف خدا، سه امتیاز این مسابقه را کسب کردیم.

* تیم ما هوادار ندارد و با رای کمیته انضباطی بازی هایمان بدون تماشاگر برگزار می‌شود. بعداز بازی با شهرداری بندرعباس بازیکنان در بعضی موارد از داوری ناراضی بودند که این مسئله باعث بروز برخی مشکلات شد اما به خیر گذشت و ما این بازی را بدون تماشاگر برگزار کردیم. باتوجه به اینکه بازی های زیبایی را به نمایش میگذاریم، قطعا در آینده مردم برای دیدن بازی های ما به ورزشگاه می آیند.

* من آشنایی زیادی با این جو نداشتم ولی از مشاوره های آقای فرهاد کاظمی استفاده میکنم و تیم استقلال جنوب کادرفنی قدرتمندی دارد زیرا آقای کاظمی به عنوان مشاورفنی حضور دارد و ایشان هم ما را راهنمایی میکند. در لیگ دو بازیکنان خوبی وجود دارند و این لیگ از سطح کیفی خوبی برخوردار است اما اگر بر این رقابت ها نظارت بیشتری شود و به این لیگ اهمیت ببیشتری بدهند، وضعیت لیگ دو بهتر از این خواهد شد. در واقع همه چیز از پایه شروع میشود و به سطح ملی میرسد.

* از نظر داوری وضعیت خوبی حاکم است. به جز بازی با شهرداری بندرعباس، داوری ها برای ما خوب بود اما در بعضی موارد قضاوت ها ضعیف است. ازمسئولان سازمان لیگ خواهش میکنم در هفته های پایانی بر بازی ها نظارت بیشتری داشته باشند زیرا هفته های انتهایی لیگ دو حساسیت بالایی دارد و امیدوارم هر تیمی که شایستگی دارد به مرحله بعد صعود کند. انشاالله به مرحله بعد صعود کنیم و نماینده خوبی برای تهران در این رقابت ها باشیم.

مصاحبه: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45weyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ دو/ محرومیت سنگین برای هوادران استقلال جنوب!

از رسیدن میرقربانی به صدر جدول تا برد پیروز، در کاشان!
تحلیلی بر بازیهای هفته دوم لیگ دو، گروه دوم؛

استقلال جنوب 8 بازیکن جدید جذب کرد
جهت حضوری قدرتمند در لیگ دو؛