تاریخ انتشار: 1396/11/01 14:33
کد خبر: 163720

پیروز قربانی: بازی هفته آینده حکم مرگ و زندگی را دارد/ از تلاش تک تک بازیکنانم سپاسگزارم

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان به طور ویژه ای از بازیکنان این تیم تقدیر و تشکر کرد.
پیروز قربانی: بازی هفته آینده حکم مرگ و زندگی را دارد/ از تلاش تک تک بازیکنانم سپاسگزارم

 ماحصل گفتگوی پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان با خبرنگار "فرتاک ورزشی" را در ذیل می‌خوانید:

* خداروشکر بعد از تعطیلاتی که داشتیم با تقویتی که در تیم انجام شد به مرور شرایط فنی تیم بهتر شد و توانستیم نتیجه بگیریم البته تیم در ابتدای فصل شرایط فنی خوبی داشت و از لحاظ ایجاد موقعیت روی دروازه تیم های حریف خیلی خوب عمل میکرد ولی در یک سری از پست ها با کمبود یار مواجه شدیم که خداروشکر توانستیم آن ها را جبران کنیم و تیم توانست شکل واقعی خودش را پیدا کند. در اینجا باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که باوجود تمام کاستی ها شرایط خوبی رابرای بچه ها رقم زدند.

* نیم فصل اول ما باید پرسپولیس مشهد را در بوکان با اختلاف شکست می دادیم ولی متاسفانه همانگونه که عرض کردم بدشانسی آوردیم و توپ هایمان تبدیل به گل نشد. ولی در این بازی تیم پرسپولیس مشهد باتوجه به اینکه سرمربی جدیدی را به کار گرفتند بازی خوبی را ارائه دادند و شاید خیلی دقایق هم سوار بازی بودند و تیم ما هم مثل همیشه نبود و من زیاد از عملکرد فنی بچه ها رضایت ندارم ولی مهم این بود که بردیم و مثل بازی قبل عمل نکردیم و فکر میکنم پرسپولیس مشهد از ما بهتر بود.

* ما برای هر بازی برنامه داریم و باتوجه به شرایط خوبی که الان داریم نهایت استفاده را بکنیم و این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و شرایط تیم را بهتر از قبل بکنیم.

* در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست. هر تیم بتواند از شرایطش بهتر استفاده کند و قدر موقعیت هایش را بداند میتواند به صعود امیدوار باشد. دو تیم رقیب ماهم تیم های خوبی هستند. این کار در دست خودمان است اگر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم فکر میکنم این اتفاق بزرگ برای مارقم میخورد و من واقعا از بازیکنان تیم ممنونم به خاطر اینکه این تیمی که الان باید برای ماندن در لیگ دو بجنگد، اما برای صعود میجنگد. متاسفانه ما از اول فصل این مشکلات رو داشتیم، اما مشکلات ما به بیرون انعکاس پیدا نکرد. تیم ما سرشار از مشکل است اما غیرت و رفاقتی که در بین بازیکنان تیم وجود دارد باعث حفظ تیم شد. مسئولین هم تا جایی که در توانشان بود به ما کمک کردند اما این حمایت ها بسیار کم است و برای صعود تیم کافی نبوده است. این تیم از لحاظ بودجه بندی فقط برای ماندن در لیگ دو بسته شده بود اما باهمت و غیرت بازیکنان مدعی صعود شده است و من واقعا از بچه ها به خاطر زحماتی که کشیدن تشکر میکنم. چون هرکس از بیرون به تیم نگاه میکند فکر میکند این تیم شرایطش عالی بوده است و اکنون هم به خاطر همین مسئله مدعی صعود است اما اینگونه نبوده است. بازهم تاکید میکنم که اگر این تیم به روز های خوب خود بازگشته و نتیجه میگیرد فقط و فقط به خاطر از خودگذشتگی بچه ها بوده است ومن از آنها تشکر میکنم.

* اصلا باشگاهی به نام سردار بوکان وجود ندارد، سردار تنها یک تیم فوتبال است و باشگاهی نیست که در آن گردش مالی و ترازمالی وجود داشته باشد اصلا این گونه نیست. اما این کارها باعث میشود ورزش بوکان ده سال عقب بیفتد. وقتی یک سری این حرف ها را مطرح میکنند درصورتی که اصلا باشگاهی به نام سردار وجود ندارد درست نیست و من رشته ام مدیریت ورزشی بوده و حرف هایم از واقعیت نشات میگیرد. با ایجاد شدن این مسائل، باعث میشود تیم من خراب شود. الان همه جای ایران بحث بر این است که سردار بوکان باشگاه منتخب استان شد، پس هیچ مشکلی ندارد و سطح توقعات به مراتب بالا میرود و بچه ها نمیتوانند این سطح توقعات رابرآورده کنند. من همین جا اعلام میکنم به هیچ عنوان سردار بوکان یک باشگاه نیست وتنها یک تیم فوتبال است. انشالله موقعی بشه که باشگاه شود. اگر کسی میخواهد ناراحت شود مهم نیست ولی این واقعیت است که من میگویم. من دو سال در این تیم و این شهر زندگی کردم باصراحت بازهم تاکید میکنم اصلا باشگاهی به نام سردار بوکان وجود ندارد باتوجه به تعریفی که ما از باشگاه داریم. سردار تنها یک تیم است که طرفدار دارد.

* درباره ی بازی بعدی صحبتی ندارم اما بار دیگر از بازیکنان تشکر میکنم. شاید خیلی از افراد قدر زحمات آنها را نمی‌دانند. بسیاری از این موفقیتی که بازیکنان کسب کردند را میخواهند به نام خودشون ثبت کنند. تمام تیم هم مدیریت و هم کادرفنی وهم بازیکنان زحمت کشیدند ولی نهایتا رکن اصلی باشگاه بازیکنان اند که من از آنها تشکر میکنم. نتیجه گرفتن تیم در آینده در وهله‌ی اول به نفع خود بازیکنان و آینده شان است و امیدوارم ما به این مهم دست پیدا کنیم. من در تیم حضور دارم و مشکلات تیم را میدانم. واقعا اگر این تیم با این شرایط به مرحله بعد صعود کند دست به کار بزرگی زده است. 

* متاسفانه مشکلات مابه بیرون انعکاس پیدا نخواهد کرد که این امر از یک طرف خوب است اما از یک طرف جالب نیست و آن طوری که باید ارزش کار بازیکنان را نمیدانند. یک سری اتفاق ها هم می افتد که فشار بر روی تیم بیشتر میشود اما من جلوی این مسائل را میگیرم. من از همین جا به بازیکنان اعلام میکنم مثل روز اول که بارفاقت و همدلی پیش رفتیم تا آخر هم همین کار را انجام میدهیم و من بازهم اعلام میکنم اگر سردار صعود کند حاصل تلاش بازیکنان بوده است و از تک تک بازیکنان و خانواده هایشان تشکر میکنم. منظورم از خانواده ها خانواده خودمان هم هست چون خیلی شرایط سختی را تحمل‌ کردند. امیدوارم تیم به مرحله بعد صعود کند و باعث خوشحالی مردم بوکان شود.

*تمرکزم روی بحث فنی تیم است امیدوارم هواداران با حضور پرشور خود در استادیوم از سردار حمایت کنند چون هرافتخاری که سردارکسب کند افتخارشهر ومردم بوکان است و برای پیروز قربانی نیست. متاسفانه برخی فکرمیکنند تیم اگرصعود کند من تیم را با خود مببرم وبازیکن های خودم رامیاورم اما این تیم متعلق به مردم بوکان و مردم کردستان است، هرافتخاری این تیم کسب کند برای مردم وشهربوکان است. وظیفه ماهم به عنوان مربی وبازیکن حرفه ای این است که باوجود مشکلات فراوانی که داریم برای تیم موفقیت کسب کنیم ولی امیدوارم ازتیم خودشان حمایت کنند و ازبازی زیبای سردار لذت ببرند. این تیم متعلق به آنهاست نه هیج فرد وشخص دیگری، و بازهم از بچه های تیم تشکر میکنم چون واقعا درچند بازی اخیر ایثار کردند.

مصاحبه : امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnvlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی: بازیکنانم بخاطر من سکوت کرده‌اند/ کسانی که در باخت همراه ما نبودند حق همراهی تیم در زمان برد را ندارند
اختصاصی| از تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند باید ترسید؛