تاریخ انتشار: 1396/11/27 18:06
کد خبر: 159724

نکاتی درخصوص جادوگری در بازی خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان

دیدار دو تیم خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان با نتیجه 1-0 به سود بابلی‌ها خاتمه یافت.
نکاتی درخصوص جادوگری در بازی خونه به خونه و نفت مسجدسلیمان

 برنامه فوتبال یک، امروز با پخش کلیپی، پرده از جادوگری در بازی این دو تیم برداشت که نکات ذیل قابل ذکر است:

1- محمود فکری به همراه 5،6 نفر اشخاص ناآشنا وارد ورزشگاه شده بود. به دلیل آنکه این افراد از مهمانان آقای فکری بودند، مسئولین ورزشگاه به این اشخاص اجازه ورود به ورزشگاه را دادند و آنها وارد رختکن نفت مسجدسلیمان می‌شوند.

2- تصاویر مربوط به بازی این دو تیم نشان می‌دهد که در نیمه دوم این عمل صورت نپذیرفته است و آن شخص، لحظاتی از نیمه اول را پشت نیمکت تیم نفت می‌نشیند و سپس با نظر مامورین نیروی انتظامی، از کنار زمین به بیرون منتقل می‌شود.

3- این شخص (جادوگر) در مرحله اول به دیوار بیرونی رختکن تکیه می‌دهد و سپس با تغییر مکان خود، به سمت فنس‌هایی می‌رود که هواداران حضور دارند. یک شخص هوادار که مشغول فیلمبرداری از وی نیز بود، با صدایی بلند می‌گوید اینجا ورزشگاه هفت تیر بابل است. چگونه ممکن است این صدا را آن شخص جادوگر نشنیده باشد! ضمنا، یک ویدیو نیز از رختکن تیم نفت که مهمانان محمود فکری در آن حضور داشتند به بیرون درج پیدا کرد که محتویات آن برگه را نشان می‌داد.

سئوال: اگر تیمی قصد جادو و جنبل داشته باشد، قطعا این کار را به صورت مخفیانه صورت خواهد داد و هیچ وقت علنا این اقدام را صورت نخواهد داد. جادوگر می‌تواند در جایگاه و یا منزل خود بنشیند و به راحتی بازی را جادو کند. اما چرا تنها دقایقی و به مقدار فیلمی که از وی بیرون آمد، پشت نیمکت نفت قرار گرفت؟ آیا این اقدام، نقشه‌ای از پیش تعیین شده بود؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wp7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار کابوس‌بار صدرنشین لیگ یک مقابل خونه‌به‌خونه؛ شیرانی که نه رام شدند، نه تسلیم!

بهترین گلر نیم فصل اول لیگ یک معرفی شد
اختصاصی| مروری بر گلرهای این فصل لیگ یک؛