تاریخ انتشار: 1396/08/24 22:29
کد خبر: 173600

دردسر های استقلال تمامی ندارد / شاکی جدید از راه رسید

مدیر سابق آکادمی نفت تهران گفت: سالی که مدیر آکادمی استقلال بودم 13 میلیون از این باشگاه طلب دارم ولی یک زنگ هم به من نزدند.
دردسر های استقلال تمامی ندارد / شاکی جدید از راه رسید

ناصر فریادشیران مدیر سابق آکادمی باشگاه نفت تهران که با تصمیم حمیدرضا جهانیان از این سمت برکنار شد در مورد طلبش از این باشگاه گفت: «من حدود یکسال است که به عنوان مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران فعالیت می‌کنم اما نه در دوران مدیریت آقای گلرخسار و نه در دوران مالکیت آقای جهانیان هیچ پولی دریافت نکردم.»

وی در مورد حذف نفت تهران از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی ذوب‌آهن به جای این تیم گفت: «نفت تهران هنوز از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است و حمید درخشان به عنوان سرمربی تیم پیگیر کار است. مسئولین فوتبال اصفهان از شروع فصل دنبال این بودند که جای نفت را در لیگ قهرمانان بگیرند و چند ماه گذشته یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن به یکی از مسئولین شرکت نفت پیشنهاد داده بود که در ازای دریافت مبلغی به حساب این باشگاه ذوب‌آهن را جایگزین نفت کنند.»

فریادشیران افزود: «اما سوال من این است که آیا واقعا مشکلات بدهی باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی حل شده‌است و فقط نفت تهران بدهی دارد که آقایان اعلام کردند نفت باید از لیگ قهرمانان حذف شود؟ من خودم یکی از طلبکاران باشگاه استقلال هستم و از زمانی که به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه فعالیت می‌کردم حدود 13 میلیون از استقلال طلب دارم. آقایان حتی یک زنگ هم به من نزدند و نمی‌دانم به چه صورتی رضایت طلبکاران را گرفته‌اند. استقلال و پرسپولیس طلبکاران زیادی دارند و در حالی که طلب هیچ کس را پرداخت نکردند می‌گویند رضایت همه طلبکاران را گرفتیم.»

وی در خصوص حل شدن مشکل نفت تهران در ادامه مسابقات لیگ گفت: «همانطور که مدیرکل ورزش استان تهران اعلام کرد جهانیان صلاحیت تیم‌داری در لیگ برتر را ندارد و قرار است در روزهای آینده تکلیف مدیریتی این تیم مشخص شود. نفت تهران یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار لیگ برتر است و قطعا در ادامه مسابقات حال وروز خوبی در انتظار این تیم است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xp8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت عجیب کاپیتان سابق استقلال از یک پرسپولیسی